هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

چرا از نی نی وبلاگ رفتم؟

1391/2/12 17:16
نویسنده : مامان ِ هدی
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

قصد نداشتم این پست رو بنویسم.اما چند نفر از دوستان مایل بودند علت اینکه من دیگه توی نی نی وبلاگ حضور نخواهم داشت رو بدونند.

امیدوارم به هیچ کس برنخوره.من همه ی مادرای نی نی وبلاگ رو دوست دارم و برای افکارشون ارزش قائلم.

1- متاسفانه نی نی سایت و نی نی وبلاگ فضایی شده برای به رخ کشیدن داشته ها.هر مادری سیسمونی کودکش رو از ریز تا درشت به نمایش میزاره،برای هر مناسبت کوچکی جشن های آنچنانی گرفته میشه و هدیه های آنچنانی و...

من نمیگم این بده،هر خانواده ای رسم و رسومات خاص خودش رو داره که البته همه ی رسوم هم مورد تایید نیستند.

اما چیزی که این وسط مهمه ، دل ِ اون مادر یا کودکیه که حسرت یک دونه از اون وسایلی رو میخوره که شما برای فرزندتون خریداری می کنید.

با کمال شرمندگی من هم به این درد گرفتار شده بودم که خدا رو شکر با رفتن از نی نی وبلاگ این فکر های لغو و بیهوده هم از سرم افتاد.

هیچ می دونید هستند کودکانی که بیشترین عیدیشون در نوروز 5 هزار تومانه؟

اون وقت توی نی نی وبلاگ دیدم بچه هایی رو که پایین ترین عیدی که میگیرند 20 هزار تومانه.

تاوانی رو که باید برای یه دل شکسته بدید خییییییییلییییی بیشتر از اونیه که فکرش رو بکنید.

من خودم به عینه دیدم کسانی رو که برای جهیزیه و یا سیسمونی فرزندشون هزینه های آنچنانی کردند و خلاصه سنگ تمام گذاشتند اما همین افراد دارند با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند که اگر همه ی ثروتشون رو همم جمع کنند نمی تونند با اون مشکلاتشون رو حل کنند.

چقدر خوبه به جای  این همه خرج های اضافی و به نمایش گذاشتن سیسمونی و جشن های آنچنانیمون کمی هم به فکر کسانی باشیم که حتی به نون شبشون هم محتاجند.

دلیل و بهانه ی بنی اسرائیلی هم برای گفته های من زیاده از قبیل اینکه:

خوب ما داریم ثبت خاطرات می کنیم،می خوایم اینا واسه بچه هامون بمونه.و...و...و....

اما اگه صاف و صادق کلاهمون رو قاضی کنیم می بینیم که جز این نیست.

باور کنید که خدا صدای دل ِشکسته رو خیلییییییییییی زود می شنوه.

 

2- فرض رو بر این بگیرید که من جزو یک سازمان جاسوسی هستم و قصد دارم کسی رو از داخل ایران برای ترور یک شخصیت مهم انتخاب کنم.نیاز دارم فردی رو با خصوصیات و خلقیات مشخصی پیدا کنم.

بهترین جا برای پیدا کردن چنین فردی نی نی وبلاگه. چرا؟

چون مادران عزیز.ریز تا درشت زندگی خصوصیشون رو توی نی نی وبلاگ می نویسن و تمامی اطلاعاتی رو که یه سازمان جاسوسی در عرض چندین سال میخواد بدست بیاره در عرض چند دقیقه در معرض استفادش قرار میدن.

ف ی س ب و ک هم همین کاربرد رو داره که متاسفانه ما با سادگی تمام ازش به عنوان پل ارتباطی با دوستان و آشنایان استفاده می کنیم.

 

آره.خیلی خنده داره..شاید بنظر ابلهانه باشه.

اما حقیقت داره.

من به این کار ندارم که شما چقدر حرفهای من رو قبول دارید اما این حقیقت ِ محضه.کافیه کمی روی گفته های من تامل و تدبر کنید.

یک نظر سنجی ساده توی وبلاگتون هم می تونه مهری بر صحت گفته های ِ من باشه.

 

حدس می  زنم اگه مدیریت نی نی وبلاگ این پست رو ببینه فورا وبم رو پاک کنه.

هر چند که حیفم میاد از پاک شدن این وب و نظراتی ک دوستان برام دادن

اما گاهی برای گفتن حرف حق باید تاوانی سنگینتر از این داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

حسناسادات
12 اردیبهشت 91 17:27
با حرفاتون کاملا موافقم
بعضی وقتا چیزایی توی بعضی وبلاگ ها میبیتم که منی که تو زندگیم خوشبختم و همسر خوب و فرزند خوبی داره احساس بدبختی میکنم.
چند وقتی متاسفانه مثل شما گرفتار این درد شده بودم که خدا رو شکر به زندگیم،همسرم،و فرزندم فکر کردم و دیدم بسیار خوشبختم.
ثروت به درد آدم نمیخوره چیزی که آدم با خودش به اون دنیا میبره اعمال صالحه که متاسفانه...


...
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:44
راست می گی خانومی. اما من و تو واسه دل خودمون مینویسیم. پس بیا وبرگرد
راستی
می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک


بر شما هم همینطور....
مامانی شیما وحدیث
13 اردیبهشت 91 21:00
سلام مامانی
خیلی خیلی گفته هاتون درست وحسابی بود .
من بارها شده بود ازسیسمونی هایی که بعضی ها گرفته بودن وعکس گذاشته بود ن ،تعجب میکردم .حساب کن لباس وکفش وهمه چی رو حتی تا کلاس اول خریده بودن !
ومن واسه دوتا دخترم شاید نصف اون وسایل رو هم نخریدم .
ولی من خدارو شکر اصلا تحت تاثیر قرارنگرفتم وفقط به فکر پستای جدید و دوستانم بودم .
ولی اگه شما بااین کار احساس رضایت میکنی و راحت تری پس بهتره که هرچی به صلاحه همون و انجام بدی .
ولی این و بدون که رفتن یا نرفتن شما به نظرم هیچ تاثیری رو دیگرون نداره .
ولی خواهشا مارو یادت نره .منم حتما آدرس جدیدتو لینک میکنم وهمیشه سرمیزنم.
خیلی دوستون دارم


عزیزم من کلا نی نی وبلاگ رو قبول ندارمممممممممم
امکانات بسیار خوبی داره.اما متاسفانه در راه های نادرست استفاده میشه....

بی عدالتی هم که توش غوغاااااااااااااا میکنه.
رفتن ِ من به نشانه ی اعتراضه...
چه تاثیر بزاره،چه نزاره
مامان تربچه
15 اردیبهشت 91 12:17
خوب گفتی
به قول بچه ها گفتنی
لاااااایک!!!!!!!!

بزن لايك قشنگه رووووووووووووووو
فهیمه مامان پرهام
17 اردیبهشت 91 17:03
سلام عزیزم، من تا حد زیادی دلیل اولت رو قبول دارم اما به نظرم این نمی تونه دلیل رفتن باشه، میشه موند و دوستای ناب و خالص پیدا کرد که زیاد به این مسائل اهمیت نمیدن و از این دوستی ها استفاده های خوبی کرد و اتفاقا" به همه نشون بدی که بدون همه ی این مسائل هم میشه خوشبخت و شاد زندگی کرد.... البته تا حدی ش هم اجتناب ناپذیره و من به احساست خیلی حق میدم


این تنها گوشه ای از دلایل ِمن بود گلم...
اگه بخوام همشو بگم باید یه کتاب بنویسم...
عمه ی امیرحسین
17 اردیبهشت 91 18:00
سلام . من برای بار اولی هست که وارد خونه ی مجازی شما شدم . همه ی حرفهای شما رو قبول دارم . ولی فکر نمیکنید اگه شما باشید و ادامه بدید شاید یه الگوی خوب برای بقیه باشید!! چرا هر کی به یه مشکلی بر میخوره یا از چیزی توی این دنیای بزرگ ناراحت میشه از خداحافظی حرف میزنه . این دل شکوندن نیست؟؟؟؟ شاید خیلیا به شما و کوچولوی نازنینتون وابسته شده باشن . اینجوری با رفتن شما اونا ناراحت میشن . به نظر من بودن بهتر از نبودن است برای تغییر بعضی از رفتارها و عادت های نادرست . ببخشید پر حرفی کردم .
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 7:19
سلام.به قول خودت شاید این گوشه ای از دلایل باشه.ولی تو همین دنیای مجازی هم بین همون مامانایی که سیسمونی به نمایش میذارن هم کسایی هستن که ممکنه با یه تلنگر نظرشون عوض بشه.بقیه رو برات خصوصی مینویسم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 7:30
ای وای یه بار نوشتم و خصوصی زدم ولی ارسال نشد.دوباره که زدم یادم رفت خصوصی بزنم لطفا تایید نکن.
فرناز/مامان ریحانه
20 اردیبهشت 91 3:20
شوکه شدم نمی دونم چی بگم. این که نوشتی "نی نی وبلاگ فضایی شده برای به رخ کشیدن داشته ها" به نظرم تا حدودی درسته اما مختص نی نی وبلاگ نیست این چیزا توی هر سایتی پیدا میشه . بهش فک نکن دختر گلت رو عشقه . بنویس برای دل خودت بقیه رو ولش کن. منم دوست دارم آدرس جدیدت رو داشته باشم.
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:01
عزيزم دلايلي كه گفتي درسته ولي منم با نظر عمه اميرحسين موافقم... ما جزو كدوم دسته ايم؟
ilijoon
28 اردیبهشت 91 11:02
چرا نظر اين پستمو تاييد نكرديد


احتمالا به اشتباه حذف شده...
شما به بزرگي خودتون ببخشيد گلم.مطمئنا از عمد نبوده...
مامان زهره
16 خرداد 91 9:15
خصوصي
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 3:31
سلام عزیزم من الان این پستت و دیدم و خوشحالم که دوباره لپ کردی اما اینکه حرفات تا حدودی درسته اما واقعا بعضی ها برای خاطره تو وبلاگشون میذارن بعضی ها هم که دچار کمبودن و میخوان تظاهر کنن که خیلی خوشبختن این کار و می کنن ... خدا رو شکر ماها خوشبختیمون واقعیه و نیازی به عکسای انچنانی نداره خودمان را عشق است