هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

روز مادر (23 ارديبهشت 91)

1391/2/23 16:53
نویسنده : مامان ِ هدی
1,646 بازدید
اشتراک گذاری
روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری

روز مادر یعنی بهانه  بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن  او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود

روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن
***********************************************
عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی،عشق یا صبر،مهر یا نور

                                            روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان صبا گلی
23 اردیبهشت 91 23:29
بدن انسان می تواند تا 45 واحد درد را تحمل کند، اما زمان زایمان، یک زن تا 57 واحد درد را احساس می کند این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوان است به سلامتی همه مادران دنیا.......♥
مامان صبا گلی
23 اردیبهشت 91 23:29
مادر من بدترین مادر دنیاست..... می دانید! آخر او هیچ وقت کارهایی را که مادران فداکار و مهربان انجام می دهند انجام نداده است. مثلا هیچ وقت نشده که باقیمانده غذای مرا بخورد یا لقمه دهنی مرا به دهانش بگذارد. او هیچ وقت به خاطر خراب کردن امتحاناتم برای من زار زار گریه نکرده یا مثلا برای اینکه غذایم را تمام کنم بشقاب به دست دنبال من دور خانه راه نیفتاده است. به نظرم او اصلا من را دوست نداشته باشد چون او هیچ گاه فقط برای من بستنی نمی خرد و همیشه همراه من بستنی می خورد و بستنی خوردن من را هم تماشا می کند. یا مثلا وقتی من بازی کرده ام به کناری نیستاده و برایم کف نزده او همیشه خودش همراه من در بازیها شرکت می کند. به نظرم مادرم اصلا شبیه مادران مهربان و ایثارگر داستانها نیست، مادران فدارکار قصه ها کمی چاق هستند اما او همیشه مواظب سلامتی و هیکل خودش هم هست . مثلا هیچ وقت با موهای ژولیده و لباسهای کثیف و نامرتب به تمیز کردن خانه و غذا پختن برای من نپرداخته. گاه گاهی او بسیار از من زیباتر بوده! او به جای بوی پیاز داغ همیشه بوی خوب می دهد. هیچ وقت نشده که مادر من به خاطر نبودن من به مهمانی یا گردش نرود یا بدون من اصلا به او خوش بگذرد.
مامان صبا گلی
23 اردیبهشت 91 23:30
هیچ وقت کارهایی را که دوست دارد کنار نگذاشته تا فقط به کارهای من و زندگی من برسد. اصلا او کارهایی را که مادر بزرگها می گویند انجام نمی دهد. هیچ وقت نشده که به من نصیحت کند و ساعتها به من بگوید چه کار کنم و چه کار نکنم. او همیشه با من حرف می زند و آن کاری را که درست است انجام می دهد. او هیچ وقت خودش به تنهایی کارهای خانه را انجام نمی دهد تا من خسته نشوم بلکه همیشه از من کمک می گیرد و مرا به کار می کشد. او صبح به صبح مهربانانه اتاق را مرتب نمی کند و انجام دادن کارهای مرا به عهده نمی گیرد. او همیشه دلش را به بافتن موهای من یا درست کردن غذای مورد علاقه ام خوش نمی کند گاهی به علاقه خودش و دیگران هم توجه می کند و برای خودش کتاب می خواند. اصلا او هر کاری را که دلش می خواهد انجام می دهد شاید یادش رفته که مادر است و مادران نباید کارهای مورد علاقه شام را انجام دهند. ولی در هر حال که مادر من اینطوری است. ولی یک چیز را می دانید؟ مادر من مادریست که مرا از مادر شدن نمی ترساند. حالا خوب می دانم که می شود هم مادر باشم و هم زندگی خودم را از دست ندهم . مادر بشوم و هویت انسانی خودم را به کناری نگذارم. می دانم که لزومی ندارد برای مادر بودن دچار خود فراموشی شوم و ادامه زندگی خودم را در زندگی فرزندانم جستجو کنم. حالا می دانم که هم می شود خودم باشم و هم یک مادر حتی یک مادر خوب! و شاید بتوان گفت: بهترین مادر دنیا ....!
مامان کيانا
24 اردیبهشت 91 9:45
سلام عزيزدلم...با يک روز تاخير ويک دنيا شرمندگي روز مادر رو از صميم قلب تبريک ميگم.....اميدوارم تا دنيا دنياست در کنار هم شاد باشيد....متاسفانه اينترنت خونه جديد هنوز وصل نشده ومن فقط توي اداره ميتونم چند لحظه اي بهتون سربزنم.....
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 14:52
من دیروز حالم خوب نبود و حالا با تاخیر بپذیر عزیزم: کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
25 اردیبهشت 91 15:48
من لینکتون کردم عزیزم. ای....دلایل زیادی داشت رفتنم. بی خیال.یاد خاطرات بد می افتم.
ilijoon
25 اردیبهشت 91 17:53
تبريك روز مادر مرا با تاخير پذيرا باشيد مادر عزيز روزتون مبارك
سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 1:28
سلام فهیمه جون خوبی؟ هدی جون خوبه؟ روزت باتاخیر مبارک گلم منم با حرفهات کاملا موافقم ولی خوب کردب نرفتی عزیزم آخه دلنوم واست تنگ میشد اگه بدونی موقع زایمانت چقدر نگرانت بودم
مامان نازنين رقيه
26 اردیبهشت 91 10:53
سلام خانومي افرين به اين تفكر واقعا لذت بردم، باهاتون موافقم
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:48
با تاخیر...روزتون مبارک و دلتون شاد
مامان صبا گلی
27 اردیبهشت 91 12:38
چرا به روز نمیکنید وبلاگ دختر کوچولوتونو؟
زينب عشق مامان و بابا
27 اردیبهشت 91 13:34
___________________________$$ _________________________________$$$ _______________________________$$$$ ____________________________$$$$$$ __________________________$$$$$$$ ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$ ______________$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$ ____________$$$$$$$ ___________$$$$$$$ __________$$$$$$ __________$$$$$ _________$$$$$ _________$$$$ ________$$$$ ________$$$$ ________$$$ ________$$$ _________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$ __________$$$ سلام سلام خوبيد
نیلو
27 اردیبهشت 91 17:26
با نظرتون کاملا موافقم من دیدم که توی نی نی وبلاگ بعضی ها برای هر ماه کودکشون ماهگرد های آنچنانی میگیرن که آرزوش به دل خیلی ها هست حالا اگه میگیرن به خودشون مربوطه ولی گذاشتن عکس و تشریفاتش توی وبلاگ اصلا کار درستی نیست
مامان جمیله عموری
16 مرداد 91 14:56
اره این خوبه ،باید باشی
asalmollie
30 مهر 93 13:08
جمیله جان سلام عزیزم مرسی گلم فیس بوک