هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

چرا؟

1390/12/23 17:28
نویسنده : مامان ِ هدی
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

شما نظرتون رو در مورد فیلم"جدایی نادر از سیمین" گفتید...من هم میگم. دوست دارم جبهه گیری نکنید و حق آزادی بیان رو هم برای دیگران محفوظ بدارید.

ما هنوز هم با هم دوستیم و سیاست رو وارد دوستی های نابمون نمی کنیم.اما...نظر هر کس برای خودش محترمه.

 *************************************

توی این چند روز اظهار نظرهای زیادی رو در مورد فیلم "جدایی نادر از سیمین" دیدم.

خیلی ها از خوشحالی سر از پا نمیشناختند و پی در پی سرود شادی سر میدادند و "زنده باد ایران"می گفتند.و عده ای دیگه هم این فیلم رو بی ارزش دونستند و گفتند جایزه سیاسی بوده.

من این فیلم رو در سینما و در کنار مردم دیدم...از نظر کارگردانی فوق العاده زیبا بود واقعا زیبا...اما آن قدری نبود که بخوان اسکار و گلدن گلاب بدن.

اصلا چرا نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم باید از گرفتن جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین خوشحال بشه؟خصوصا حالا که ایران تحریمه پس چرا وقتی دانشمند و پزشک جراح ما جایزه برترین و نوآورترین جراحی جهان را برد و برنده شد، جایزش را ندادند و گفتند که ایران تحریمه؟مگه آقای فرهادی و فیلمش ایرانی نبودن ؟

غربی که همیشه به دنبال منافع مشروع و نامشروع خودشه ،بطوریکه به همه چیز حتی هنر و سینما هم سیاسی و اقتصادی نگاه میکنه(سریال 24،لاست،حتی کارتون هایی که می سازه)... و در صدد ضربه زدن به ایرانه(مدام دارن میگن همه گزینه ها روی میزه)بالتبع چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارن. نتیجه اینه که آقای فرهادی در فیلم خودش آگاهانه یا ناآگاهانه جوری  عمل کرده است که منافع غربی ها رو فراهم کرده و ساده لوحانه است اگه بگیم جوایز غرب و تعریف و ابراز خوشنودی مسئولین آمریکا و اسرائیل خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی علیه مردم ایرانه.
در پایان باید بگم که این فرموده امام خمینی(ره)"هرگاه دیدید آمریکا شما را تشویق میکند بدانید راه را اشتباه رفته اید " ریشه قرآنی و عقلی و عقلائی داره. خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملّتهم" عقل هر انسانی نیز حکم می کند به اینکه دشمن تا دشمن است از هر وسیله ای برای دشمنی خود نهایت استفاده را می‌کند.

و این حقیقت را که از زبان سید شهیدان قلم "سید مرتضی آوینی "جاری شده است باردیگر به اثبات می رساند که گفت: " حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است. تكنيك و محتوا را نيز نمي توان از يكديگر تفكيك كرد و چون اين چنين است، پر روشن است كه آنها كدامين فيلم ها را می خواهند."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محمدرضا
24 اسفند 90 1:55
سلام به هدی سادات جون و مامان فهیمه عزیز وبلاگ جالبی دارین و هدی سادات هم خیلی نازنازیه خدا حفظش کنه . اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
سلام نازنین:
من دیروقتیه که وبلاگ محمد جون رو لینک کردم.....

شقايق
24 اسفند 90 12:24
عجيب نيست اين طرز فكرت وقتي به خميني قاتبل ميگي: امام خميني
ميدوني چند جونن به دستورش به اعدام محكوم شدن؟؟
كسايي كه سنشون بين 17-20 سال بود وبعضيها فقط فريب خورده هاي سياسي بودند
ميدوني ادمهايي از جنس تورو كه ميبينم دردم ميگيره
خيلي دردم مياد
اگر چشمهاتو باز ميكردي ميديد كه اسكار يك مراسم جهانيه
كه همه كشورا توش هستن
اما اون جراح توي يك سمپوزيوم يا مسابقه كارشو ارائه نداد
اصلا بيخيال بحثهاي سياسي
خوش باش با مرگ بر امريكا وخمينيت
دردت مال ماست
گفتم که نظر هر کسی برای خوذش محترمه...




مامان کيانا
24 اسفند 90 13:03
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان طاها
24 اسفند 90 23:27
فهیمه جون بیکاریا اومدی تو وبلاگ عسلت دخمل کوچولوت از فیلم وسینما و سیاست میگی
حیف وبت نیست
به نظر من که حذفش کن


......گاهی وقت ها لازمه عزیز دلم
نی نی خاله گندم
25 اسفند 90 9:14
سلام فهیم جون گندم هستم از قالبت استفاده کردم امیدوارم من و شما و نینی ما و هدی سادات جون دوستای خوبی بشیم
مهدی
25 اسفند 90 17:38
نه بابا چی چی رو نظر هر کسی برای خودش محترمه امثال شقایق رو که میبینم بیشتر به امام و جمهوری اسلامی اعتقاد پیدا میکنم. یک کلام : فیلم در همون سکانس اولش گفته : تو ایران نمیشه درست بچه تربیت کرد. و در ادامه این قضیه رو ثابت کرده ..... و السلام جایـــــــــــــــــــــزه اسکـــــــــــــــار فقط به خاطر سیاه نمایی به این فیلم داده شد. [ناخوش] تو خودت شقایق خانم مصداق یک فریب خورده شیطانی و نه سیاسی هستی چشمای کورتو باز کن و یه نگاهی به دنیا هالیوود بنداز خیلی چیزا رو به وضوح میتونی بفهمی اگه بازم نفهمیدی یه سری به احوال گلشیفته جونت بزن........... البته شک دارم بازم چیزی بفهمی
سمیه
25 اسفند 90 17:42
فهیمه جون خیلی کار خوبی کردی که در مورد این فیلم مطلب گذاشتی مگه قرار نیست که برای بچه هامون کار فرهنگی بکنیم. با این فضای کثیف در رسانه سینما شاید در ای راه مشکلات داشته باشیم و باید نقد فرهنگی سینمایی داشته باشیم کاری که کردی اصلا سیاسی نبوده و کاملا فرهنگیه متشکرم.
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:35
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! پیشاپیش تبریک
نی نی سارا
26 اسفند 90 12:29
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
starmonir
26 اسفند 90 15:27
دوباره سلام.می خوام ببینم این کد ثانیه شمار سن هدی سادات جون که بالای وبلاگه رو چطوری و از کجا گرفتید.میشه به منم بدید؟؟؟
مامان پریسا
27 اسفند 90 16:09
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد... سال نو برای شما فهیمه جون دوست گلم و دختر نازت و همسر گرامی مبارک باشه.
شقايق
28 اسفند 90 13:13
نميخواستم نظر بدم اتفاقي باز گذارم اومد اينجا گفتم سوای تمام بحثهای سیاسی در شان این موفقیت نیست که اینطور راجع بهش حرف بزنیم اما آقاي مهدي طرفدار کدوم جناحی مهم نیست مهم اینه که ایرانی که هستی؟ پس میتونی خوشحال باشی حتی اگر فکر میکنی این فیلم به دروغ به یک موفقیت رسید اسم کشورت هم داره هرروز (راست یا دروغ) به بدترین شکل برده میشه چطور واسه دومی ناراحت میشیم اما واسه اول خوشحال نمیشیم البته آدمایی از جنس شما بعید میدونم واسه دومی هم ناراحت بشن چون اینا مقدمات ظهور امام زمانه و اما گلشیفته خیلی غیرت داری؟؟خلی مسلمونی؟؟نگاه نکن و آبرو هم نبر ونگو هرکی هم گفت بگو بهش نگه میخواستم پاک کنم نظرتون رو گفتم سوای تمام بحثهای سیاسی در شان این موفقیت نیست که اینطور راجع بهش حرف بزنیم طرفدار کدوم جناحی مهم نیست مهم اینه که ایرانی که هستی؟ پس میتونی خوشحال باشی حتی اگر فکر میکنی این فیلم به دروغ به یک موفقیت رسید اسم کشورت هم داره هرروز (راست یا دروغ) به بدترین شکل برده میشه چطور واسه دومی ناراحت میشیم اما واسه اول خوشحال نمیشیم البته آدمایی از جنس شما بعید میدونم واسه دومی هم ناراحت بشن چون اینا مقدمات ظهور امام زمانه و اما گلشیفته خیلی غیرت داری؟؟خلی مسلمونی؟؟نگاه نکن و آبرو هم نبر ونگو هرکی هم گفت بگو بهش نگه
شقايق
28 اسفند 90 13:15
از صاحب سايتم ميخوام ان نظر رو كه خطاب به مهدي بود تاييد كنه كه اگر شهامت جواب دادن بهش بود بياد توي وبلاگم نظر بده من لاقل انقدر شهامت داشتم كه نظرشو توي وبلاگم براي اين فيلم منتقل كنم
مامان تربچه
28 اسفند 90 16:43
سلام فهیمه جونم خسته نباشی اومدم پیشاپیش عید رو بهت تبریک بگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی همراه با خنده های شیرین هدا سادات جون
مامان ماهان
28 اسفند 90 17:52
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . .
مهدی
28 اسفند 90 22:41
(با اجازه همه ی شــــــــــقــــایــــق های پرپرشده ای که رفتند تا ما امروز برای جمهوری اسلامی کرکری بخونیم) و اما شقایق خانم اولا گل به خودی که موفقیت نیست. دشمن داره کف میرنه چون فرهادی زده تو گل خودمون. بحث من و شما (با توجه به نظر خاصتون نسبت به امام زمان ، به نتیجه نخواهد رسید) بحث سیاسی نیست،.. دارم سوال میکنم اقای فرهادی چرا فیلمی ساختی در نفی محیط ایران و جایزه دشمن رو هم با افتخار بالای سرت میبری؟ من دنبال بهانه میگردم تا حرص امریکا را در بیارم و بگم ما موفقیم. فرقی نمیکنه گل مهدویکیا و استیلی باشه یاارسال ماهواره و ... ولی متن فیلم توهین به ملت ایرانه. من نمیتونم با این فیلم به دنیا فخر بفروشم. بالاخره نفهمیدیم از دید اصغر فرهادی ما صلح طلبیم یا دروغگو؟ "نگاه نکن و ابرو نبر" یعنی چی؟ طرف داره افتخار میکنه به خودفروشی و این رو بخشی از هنرمندی خودش میدونه. فیلم خانوادگیش لو نرفته که ساکت باشیم!!!!!!!!!!!
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 فروردین 91 10:19
من هرچی فکر میکنم نمیفهمم کجای این فیلم داره آبروی ایران رو میبره؟؟یه کم با دقت نگاه کنین یه چندتا حرف هم که اولش گفته ..وسطاش میفهمین که این یه بازی بوده واسه شوهرش. تنها تکه اضافی فیلم همون درس پرسیدناست.بقیش که توهین به کسی یا گروهی و ملتی نیست.(البته به نظر من)