هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

1

1390/8/2 11:45
نویسنده : مامان ِ هدی
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم:

خوبی عسیســــــــــم؟؟؟؟

دیروز نی نی دختر عمه ی من به دنیا اومد...پسمله..اسمش هم دانیال...البته یه جورایی میشه بچه ی خواهرزاده ی شوشو...یعنی شوشو میشه خان داییِ نی نی...گیجت کردم گلم....

خییییییییییییلللللللللللللللللییییییییییییی خوشمل بود،ماشالله .کلی براش صدقه جمع کرده بودند.اما طفلی مامانش جای بخیه هاش درد می کرد.نمی تونست خوب راه بره.

راستی..ناقلا از دیروز دیگه تکون نمی خوردی...مامان رو کلی ترسوندی.منم سریع رفتم مرکز بهداشت گفتم می خوام صدای قلب نی نی مو بشنوم.

چقدر تند تند می زد قلب نازت.الان هم که پشت کامپیوتر نشستم داری هی اینور و اون ور می ری و خودتو می زنی به شیمک مامان.

توی پست قبلی بعضی ها چیزایی نوشتند که ترجیح می دم جوابشونو ندم.چون بی فایدست.به هر حال نظرات و علایق و تفکرات متفاوته.برای همین پست رو رمز دارش کردم

راستی...یه خبر خوب دیگه...امروز خونه خریدیم...هورااااااااااااااااااااااااااا...

عزیزم واقعا هر روز بیشتر از قبل پی به این می برم که شما دخملی...آخه قدمت خیــــــــــــلی خیره.

خوب دیگه...برم من.امروز خونه ی مامان بزرگی (مامان بابا)دعوتیم.

دوستت دارم هزار تـــــــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هدی سادات
2 آبان 90 12:56
سلام تبریک میگم به خاطر حسن سلیقتون... اسمی بسیار زیبا و با مفهوم انتخاب کردید... اخه اسم بهتر از هدی هم پیدا میشه ؟؟؟ خیلی دوست دارم این نی نی هم اسم قشنگمو زودتر ببینم
مامان صفا
2 آبان 90 17:49
سلم عزیزم مبارکا باشه خونه جدید، انشاالله همیشه تو زندگیتون شاد باشید و سلامت و قدم دخمل نازت پر خیر و برکت باشه
نسترن
2 آبان 90 21:45
همیشه شاد باشید...هممممیشهههه
مامان تربچه
4 آبان 90 8:41
سلام فهیمه جونم خوبی؟ مثل این کگه دیر رسیدم مطلب رمزدار شده رمز به ما نمیدی؟ راستی ما هم خونه خریدیم حالا من که نی نی ندارم بگم قدم کی خوب بوده؟ پاسخ را در آخرین پستم بیابید!!!!!! اگه صلاح بدونی منتظر رمز هستم
مامان نفس طلایی
4 آبان 90 23:48
مبارک باشه