هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

هفته ی 27

1390/9/5 19:08
نویسنده : مامان ِ هدی
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

کلامی چند با نی نی: شکلک عروسک

 

سلام دختر گلم...عزیز دل مامانی...زهرا ساداتم( تا 10 روزگی تو رو با این اسم صدا می کنیم.)خوبی نفس؟

دیگه تکون خوردنات زیاد شده،طوری که اگه نباشه،دل نگرونت می شم.

عزیز دلم!بابایی از وقتی حرکاتتو لمس کرده خیلی بیشتر عشق و علاقشو نثارت می کنه.هر وقت از سر کار میاد حالت رو از من می پرسه.منم میگم اگه باباش خوبه،زهرا ساداتم خوبه...Kisses

دیگه اینقدر سنگین شدم که نشستن و برخاستن برام مشکله.قربون تو برم که روز به روز داری وزن میگیری.

مامان جون خوب قوی شو و سالم و صالح پا به این دنیا بزار.اینو بدون که من و بابایی تا بی نهایت دوستت داریم. نفس ما به نفس تو بسته است.

راستی چند تا  کتاب داستان هم برات گرفتم که هنوز فرصت نکردم برات بخونمشون.انشالله این کار رو هم در همین هفته عملی می کنم.36_1_50.gif

چقدر دلم می خواد روی ماهتو ببینم.به کدوممون شدی؟؟؟دعا می کنم اخلاقیاتت به بابات بشه،آخه بابایی خیییییییییییییللییییییییی خوبه.ولی بابات میگه نه خدا کنه بهتر از من بشه.تقریبا میشه گفت تا سه ماه دیگه انشالله تو بین ما خواهی بود.

ای خدا.فرزندانی سالم و صالح به من و همسرم و به همه ی زوج های چشم انتظار نی نی عطا بفرما.آمین.

کلامی چند با خاله های نی نی وبلاگی:

سلام دوستان.از اینکه فرصت دیگه ای پیش اومد تا باهاتون حرف بزنم خیلی خوشحالم.این روزا شدیدا دچار افسردگی شدم و دنبال فرصتی می گردم تا گریه کنم.

حتی کلاس آرایشگری هم دیگه برام جذاب نیست.خدا خدا می کنم که زود این روزا به خوبی و خوشی سپری بشه.دیگه حتی حوصله ی انجام دادن کارای روزانم رو هم ندارم.دلم می خواد فقط یا بخوابم و یا مطالعه کنم.

راستی.از فردا محرم و صفر هم شروع میشه.

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

التماس دعای مخصـــــــــــــــــــــــــــــــــــوص دارم.منو یادتون نره عزیزان.

شکل نی نی من در هفته 27

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان صفا
5 آذر 90 19:10
سلام عزيزم, نبينم غصه بخوري ها با اين دخمل ساداتي كه تو دلت ديگه چرا افسردگي? البته تو اين ماه ميگن به مقدار كم اين حالتها طبیعي, خوب بدن آدم ديگه مثل قبلاها كشش نداره.... سعی كن وقتت پر كني مثلا مرور كتابات تا برا دانشگاه آماده باشي.... ما هم بهانه گير شديم محتاج دعا..
زهره مامان كيانا
6 آذر 90 14:06
سارا
6 آذر 90 17:36
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
مامان تربچه
7 آذر 90 20:20
سلااااااااام فهیمه جونم دلم برات تنگیده بود این حالاتت هم طبیعیه نگران نباش این روزها هر جا رفتی و هر وقت دلت شکست دعایی هم برا من بکن
مامان پرنیا خانوم
8 آذر 90 8:12
چرا خانومی چرا غصه عزیزم دخمل نازت داره میاد هورا
مامان لیلا
8 آذر 90 14:23
سلام.حتما برای زهرا سادات جان قران هم بخوانید انشاالله این دورن رو هم به خوبی طی می کنید.
مامان کيانا
9 آذر 90 8:14
سلام عزيزدلم....الهي امام مظلوم وفرزندش نگهدار تو ودردانه ات باشن.....خوندن قرانو فراموش نکن
مامان صفا
10 آذر 90 23:22
خوبي گلم, هدي جونم چطوره, حسابی شيطوني ميكنه راستی? برا شما تاريخ زايمانت كي گفتن,عزاداريهاتون قبول التماس دعا
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 10:37
سلام فهیمه جون خوبی؟ نبینم ناراحت باشی ها بزار کنار این حرف هارو بهترین روز ها در پیشههههههههه اووههههههههههه انشاالله نی نی ما زود تر از راه برسه سالم و سر حال فقط به چیز های خوب فکر کن خانومی
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 12:38
سلام عزیزم التماس دعا
Hoomita
12 آذر 90 3:32
سلام خوبي مواظب خودتو نينيت باش.ايشالله سالمو شاد باشيد  واي عزيزم   برام دعا كنين منوشوهـرم دوقولو دوس داري  فدات هـوميتا
هستي
17 آذر 90 11:48