هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

درد و دل با نی نی+سخنی چند با خاله های گل

1390/4/21 20:33
نویسنده : مامان ِ هدی
2,269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من:

خوبی؟...برای اولین بار اومدم باهات درد و دل کنم...توی دلم آشوبیه که نگو...فردا میخوام برم سونوگرافی،اما خیلی می ترسم.خیلیییییییییی....

دعا کن عزیزکم...دعا کن خدای مهربون که تو رو توی وجود من گذاشته ،صلاح رو بر این بدونه که تو صحیح و سالم به دنیا بیای....

توی آرایشگاه که بودم دو نفر در مورد کورتاژ بچه هاشون صحبت می کردند...ته دلمو خالی کردن...

دعا کن...تو رو خدا دعا کن...

نمی دونی چه حالی دارم...

نی نی ناز

خدای مهربون:

یه فرزند صالــــــــــــح و سالـــــــــــــــــم به من عطا کن...و کمکم کن که به بهترین نحو ممکن بزرگش کنم...

زیبا

سلام به خاله های با معرفت:

امروز پای صحبت های آقای ماندگاری نشسته بودم توی برنامه سمت خدا...در مورد انتظار و مهدی صاحب الزمان صحبت می کردند.

بد جوری دلم شکست...یه احساس عجیبی در من به وجود اومد...رو به قبله نشستم و از خدا خواستم که کمکم کنه...و نذر کردم اگه انتقالیمون تا قبل از نیمه شعبان به طبس جور بشه شب ولادت آقا حجة بن الحسن شربت بدم و در خودم خودسازی به وجود بیارم تا آقا ازم راضی باشه...

و همچنین ملتمسانه از خدا خواستم که نی نی مون سالم باشه...انشالله.

 

دوستتون دارم...خیلی زیاااااااااااااااااااااد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان طاها
21 تیر 90 21:03
میدونم که چه حسی داری و درکت میکنم اما اصلا نگران نباش انشاالله خدا بهتون یه نی نی سالم و صالح عطا کنه
سمانه عمه مهدیار
21 تیر 90 21:29
عزیزدلم به دلت بد راه نده ایشالا به لطف خدا نی نیت سلامت به دنیا میاد
الهام مامان رامیلا
21 تیر 90 22:04
سلام فهیمه جان انشالله خدا یه فرزند سالم به شما عطا کنه به ما سر بزن خوشحال میشم .
مامان آوانازنازی
22 تیر 90 3:22
سلام مامان فهیمه جون این نگرانی شماطبیعیه منم قبل ازتولداواجون نگران بود که بچه م سالم باشه وخداروشکرخدابهم یک نی نی نازوسالم داد،فقط اینوبدون که خداخیلی خیلی مهربونه وهمیشه صلاح بنده هاشومیخواد،نگران نی نی نباش انشاا...خداجون یک نی نی سالم وناز بهتون میده،آمین
مامان تربچه
22 تیر 90 8:45
سلام فهیمه جونم بابا کمتر برو جاهای شلوغ تا از این دری وری ها نشنوی بعدشم نذار این حرفها توی روحیت اثر بذاره خودت رو قوی کن و دلت رو بسپار به خدا امروز منتظر نتیجه سونو هستم بدو بیا خبر بده
مریم
22 تیر 90 10:43
سلام فهیمه جون مواظب خودت باش و نگران هیچی هم نشو. خدا خودش مراقب اون فرشته های ناس هستش
نسترن
22 تیر 90 12:55
سلام فهیمه خانم گل.خوبی؟نینیت خوبه؟از هیچی نترس و همه چی رو به خدا واگذار کن.ایشالا که همه چی درست میشه.فقط صبر کن و توکل...
مامان پریسا
22 تیر 90 12:55
سلام مامان کوچولو. عزیزم اگر همه چیز را به خدا و امام زمان سپردی پس نگرانی برای چی؟؟؟؟؟من که هر چی از امام زمان خواستم بهم داده .ازش میخوام همه مامانا سالم وتن درست باشن.
مامان ماهان
23 تیر 90 10:14
الهی که یه نی نی سالم خدا بهت هدیه میده
ناهید
27 شهریور 90 11:13
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن.