هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

اندر احوالات ما2

1390/4/24 19:57
نویسنده : مامان ِ هدی
847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونای گلم:ز   

انشالله خوب و خوش و سلامت باشید.ز 

به سلامتی وارد ماه سوم شدیم.ز

سما جون ازم خواسته بود که بیشتر از احوال خودم بنویسم.      ز

راستش حالم خوبه...به اون صورت هم ویار ندارم...هم همه چی دلم میکشه...هم هیچی دلم نمی کشه...  

بیشتر هم تمایل به خوردن نون قرص(نون محلی خشک) دارم و پنیر.ز

گاهی وقتا حالت تهوع بهم دست میده...اما خیلی شدید نیست...به بوی بعضی غذاها هم حساسم.     

اشتهام هم خیلی کم شده...یعنی قبل از اینکه بخوام غذا بخورم احساس می کنم یه پرس کامل رو می تونم بخورم..اما وقتی که شروع به غذا خوردن می کنم...دو لقمه بیشتر نمی تونم بخورم.

خلاصه که در کل بد نیستم...یه هفته ای هم هست که دیگه یادم میره فولیک اسید بخورم. ز

به شیرینی جات هم علاقه نشون میدم...الان هم شوشو رو فرستادم بره برام شیرینی خامه ای بگیره  

فردا هم نوبت دکتر دارم که برم سونوگرافی وآزمایشاتم رو نشون بدم...ز

 

همین دیگه...دوستتون دارم خیلییییییییییییییییی زیاد. ز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان قندعسل
24 تیر 90 20:06
سلام عزیزم این ویارها هم به سلامتی تموم میشه شیرینی این دورانه دیگه
مامان ریحانه
24 تیر 90 20:36
سلام من تا صبح روز آخر که زایمان کردم هم حالت تهوع داشتم ایشالا به سلامتی دوره بارداریتو به سر کنی اما سعی کن فولیک اسیدتو حتما حتما بخوری و کوتاهی نکن الان خودت تنها نیستی
مامان شازده کوچولو
24 تیر 90 21:11
سلام فهیمه جونم خوبی مادر عزیزم مواظب باش زیادی چرب و چیلی نخوری راه درازی در پیش داری حفظ سلامتی خودت و تو دلیت بستگی به تغذیه مناسب شما داره خوب بخور ، سالم بخور مواظب خودت باش عزیزم
مامان صفا
24 تیر 90 22:31
سلام گلم ممنون از احوالات نوشتی من هم کم وبیش تمایلاتم مثل شماست.. مراقب خودتون باشین ..عیدتون هم خیلی مبارکا باشه
مامان زهرا نازنازی
25 تیر 90 2:24
(✿◠‿◠)
فهیمه مامان پرهام
25 تیر 90 5:02
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم ولی این یکی دو روزه مهمون داشتم آرزو می کنم خدا یه نی نی ِ سالم و ناز بهت بده
مهرانه مامان مهرسا
25 تیر 90 7:50
سلام گلم فوليك اسيد رو حتماً بخور هم براي خودت هم براي ني نيت واجبه
فهیمه مامان پرهام
25 تیر 90 9:59
همه می گویند برای ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات ....................... عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
فهیمه مامان پرهام
25 تیر 90 10:00
همه می گویند برای ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات ....................... عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مریم
25 تیر 90 11:36
سلام فهیمه جون خیلی خوشحالم که نی نی ت سالمه و تو هم دیگه از نگرانی دراومدی.......... عزیزم به چیزای خوب فکرکن و همیشه شاد باش که مخصوصن این ماههای اول افکار و احساساتت خیلی روی نی نی تاثیر میگذاره. سالم و سرحال باشی گلم
مامان ماهان
25 تیر 90 13:11
عزیزم چیزای مقوی و خوب بخور
مامان پارسا جون
25 تیر 90 18:23
سلام خانومی خدا رو شکر که همه چیز خوبه مراقب خودت باش
مامان تربچه
25 تیر 90 19:24
ای مخزن سر کردگار ادرکنی ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی بگزیده برای خویش هرکس یاری ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . . دوست عزیزم عیدت مبارک
atena
25 تیر 90 21:31
سلام عزیزم... خدا رو شکر که مشکلی نداری... البته صبررررررررررررر کن حالت تهوعا کم کم پیداشون میشه... فولیک اسید رو بذار کنار جایی که آب میخوری حالا یا یخچال یا کنار کلمن یا کنار آبسردکن...که هروقت خواستی آب بخوری ببینیش و فراموش نکنی... عزیزم همه رشد بچه به آهن و فولیک اسید بستگی داره مخصوصا تو ماههای اول بارداری... آخه زنان ایرانی به خاطر اینکه خاک ایران کمبود آهن داره بدنشون آهن کافی رو واسه خودشون نداره چی برسه به اینکه حالا بخواد یه نفر دیگه هم تو وجودش رشد کنه.. آهن و فولیک اسید رو هم همیشه با همدیگه بخور تا اثر خودشو نشون بده...یادت نره هاااااااااااااااا.... ایشالله که به سلامتی این هفت ماه باقی مونده رو سپری کنی و تا دی ماه اینجا پر باشه از عکسای یه نی نی کوچولوی سالم و خوشگل و تپل... امیدوارم که زود زودم کارای انتقالیتون درست بشه و بری در جوار مامانییییییییییی... که خودش یه نعمت بزرگه تو دوران بارداری. ببخشید طولانی شد گلم وقتی دیدم فولیک اسید رو سرسری گرفتی خیلی ناراحت شدم گفتم بذار براش بنویسم که نوشته طولانی من یادش بیاد و بخوره..
mAhyA
25 تیر 90 21:35
سلام به فهیمه جون خودمون... چطوری؟؟؟؟؟ وای خدا من دلم آب شد واسه این نی نی هنوز که تازه اولشه... ایشالله زود این مدت بگذره... یه نی نی گولوی ناز باید برامون بیاری هاااااااا باشه؟؟؟؟؟ پس خوب مواظبش باش... بیا پیشمون وب سینا کوچولو آپه...