هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

افسوس که ایام شریف رمضان رفت...

1390/6/8 17:27
نویسنده : مامان ِ هدی
867 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره… آخه شایداین بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم…

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

 

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…

اللهم عجل لولیک الفرج

زیبا

عید سعید فطر مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان پریا
8 شهریور 90 19:20
نماز و روزه هاتون قبول عیدتون مبارک
مامان علي
8 شهریور 90 21:45
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش،وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 4:48
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانتان وهزارگل پیشکش قلب باصفایتان .عید سعیدعید فطر برشما وخانواده ی محترم مبارک
مامان پریسا
9 شهریور 90 11:15
سلام مامان کوچولو عید شما مبارک. انشاا... سال آینده با نی نی کوچولو عیدرا جشن بگیری.
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:46
عیدت مبارکههههههههههههبیا خاله جون اپمممممممممم
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 21:18
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
مامان تربچه
10 شهریور 90 13:38
سلااااااااااام فهیمه جونم من برگشتــــــــم دلم خیــــــــــــلی برات تنگ شده بود اونجا کلی برات دعا کردم
مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 14:25
سلام عزیزم عیدت مبارک باشه و عباداتتون مورد قبول درگاه حق
مریم
12 شهریور 90 11:57
سلام عزیزم عید گذشته مبارک، ببخشید دیگه گرفتارم. جوجه ی نازت چطوره؟ امیدوارم عباداتت قبول باشه مامان گلی
یک دوست
12 شهریور 90 15:14
مشهد- خیابان مفتح-پاساژ بزرگ فردوسی مخصوص سیسمونی و لباس نوزاد
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:09
سلام خوبی عزیزم نی نی نازززززززززززت هم خوبه بووووووووووووووس