هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

نجوای مادرانه

1390/8/9 14:15
نویسنده : مامان ِ هدی
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن به تو زندگی را هدیه کردم ، اما نمی توانم به جای تو زندگی کنم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن میتوانم نکاتی را به تو بیاموزم، اما نمی توانم تو را مجبور به آموختن کنم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن میتوانم مسیر زندگی را به تو نشان دهم، اما قادر نیستم ترا به مقصد برسانم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن به تو پند واندرز میدهم، اما نمی توانم به جای تو آنها را بپذیرم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن به تو یاد خواهم داد که ببخشی، اما شاید نتوانم مانع خودخواهی تو باشم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن میتوانم در مورد اهداف قشنگ زندگی با تو صحبت کنم، اما هرگز نخواهم توانست به جای تو به أنها دست یابم.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن به تو مهربانی را می آموزم، اما مجبورت نمی کنم بخشنده ومهربان باشی.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن عاشقانه ترا که فرزندم هستی دوست دارم، اما نمی دانم میتوانم خانواده ای

ایده ال برایت فراهم کنم یا نه.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن برایت دعا میکنم، اما نمیدانم که تا چقدر با خدا همراه میشوی.

 بهاربيست                   www.bahar-20.comمن بدون هیچ قید وشرطی همیشه وهمیشه عاشقت بوده ، هستم ، وخواهم ماند ولی نمیدانم تو تا چه حد میتوانی مرا دوست بداری؟

 

دوستت دارم به اندازه همه ثانیه های پیدایش گیتی. دوستت دارم ای همه زندگی من

مامان فهیمه. دوشنبه 9 آبان 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان صفا
9 آبان 90 23:03
سلام گلم خیلی باحال بود خیلی خوشگل بود مامانی مهربون.......
مامان زهرا نازنازی
10 آبان 90 12:19
ریحانه
10 آبان 90 17:15
سلام فهیمه جون... خانمی خیلی پست زیبایی گذاشتی. عزیزم تا نی نی تو دلته هر کار میخوای بکن چون وقتی پاهای کوچولوشو تو این دنیا بذاره دیگه مال خودت نیستی و همش باید در خدمت نی نی جون باشی. عزیزم ممنونم به من سر زده بودی. مواظب خودت و عشق تو دلیت باش گلم.
shima
11 آبان 90 0:53
salam mamani khili ghashang boodmovazebe khodeto nini joonit bash
مامان کيانا
11 آبان 90 14:23
خيلي زيبا وآموزنده بود گلم....ميبوسمت
مامان ماهان
12 آبان 90 8:49
خیلی خیلی زیبا بود
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:26
خیلی زیبا بود خیلی