هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

هفته 24

1390/8/12 10:55
نویسنده : مامان ِ هدی
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم:

پس کی میای مامانی؟؟؟ دلم برای دیدن صورت ماهت یه ذره شده...

پریشب وقتی می خواستم برم روی کاناپه بخوام،پشتیش در رفت و من به پشت افتادم زمین.بابایی به سرعت خودشو رسوند بالای سرم و گفت: چی شد عزیزم؟ خوبی؟

وااای...نبودی ببینی که چقدر بابایی وحشت زده شده بود.صحنه ی دیدنی بود.

ولی خوب خوشبختانه چیزی نشد.بخیر گذشت.

عزیز دلم چند روزیه که دارم میرم آرایشگاه.دارم آموزش می بینم که مدرک بگیرم.خیییییلللللییییی آرایشگری رو دوست دارم.

راستی...دارم برای بابایی شالگردن می بافم...نمی دونم به سالگرد ازدواجمون می رسه یانه.

دیشب با مامانم رفتیم بازار.برات چند دست لباس خریدم.دو تا جوراب هم گرفتم.هنوز نمیدونم سیسمونیتو از اینجا بخرم یا از مشهد...انشالله وقت بشه برم مشهد با سمیه جون سیسمونیتو تهیه کنیم.آخه اونم نی نی تو دلش داره.دو هفته از شما بزرگتره.هنوز معلوم نیست که چیه.

امشب هم دعای کمیل خانوادگی از طرف ما برگزار میشه ... مسجد گرفتیم که اذیت نشیم.

من دیگه خیییللللللیییییی حرفیدم مامان جون.فعلا برم.

مواظب خودت باش..

زود زود بیا پیش من و بابایی.بووووووووووووووووووووس

نی نی 24

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان تربچه
12 آبان 90 11:14
سلام فهیمه جونم بابا هنوز واسه دلتنگی خیـــــــــــــــــــــلی زوده!!! بیشتر مواظب خودت باش گلم واسه آرایشگری هم حواست باشه خیلی سرپا وانستی
t & h
12 آبان 90 16:38
انشاا به زودی میاد کمی صبر کن هنوز 4 ماه مونده حواست به بوهایی که در ارایشگاه و آموزشگاه ها هست باشه که خدایی نکرده آسیبی نرسونه
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 11:31
عزیزم غصه نخور.....زود زود این روزا میگذره و نی نی جون میاد تو بغل مامان گلش.... ما هم آپیم خانومی
خاطره
13 آبان 90 17:32
سلام عزیز دلم وااااااااااااااااااااااااااای نهمواظب خودت باش عزیزم
مهرانه مامان مهرسا
14 آبان 90 11:10
سلام عزيزم ببخشيد دير جوابت رو دادم دوربينمون canon 550 d هستش با لنزش حدود 1500000 تومن واسمون تموم شد اگه ميخواي كمتر هزينه كني كانن g12 هم دوربين خيلي خوبي فكنر كنم حدود 700 تومني باشه راستي خيلي خوشحال شدم فهميدم ني ني تون دخمله الهي صحيح و سالم هم باشه
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:28
سلام خانومی خوبی؟ چه خبرا نی نی خوبه؟ راستی چه اسم قشنگی واسش گذاشتین مبارکه
مامان محمدجان
14 آبان 90 22:47
سلام عسیسم خوبی نی نی مون خوبه؟ بیشتر مواظب خودت باش فهیمه جون
مامان تربچه
15 آبان 90 11:32
آیا در رویاهایتان، سبکبالی و لذت پرواز را احساس کرده اید؟ عرفه، رویایی است که به حقیقت می پیوندد التماس دعا
زهره مامان كيانا
17 آبان 90 11:40
مامان گیسو
17 آبان 90 16:51
سلام عزیز دلم خیلی مبارکه الهی به حق این عید مبارک به سلامتی زایمان کنی و فرشته نازتو بغل بگیری بوسسسسسسس
مامان نفس طلایی
17 آبان 90 23:46
التماس دعا
مامان پریسا
18 آبان 90 10:31
فهیمه جان،تولد پریسا دعوت شدی گلم. منتظرتم.
مامان تربچه
18 آبان 90 16:23
سلاااااااااااام "ماه بانو" افتتاح شششششششششششد هوراااااااااااااااااااااااا خوشحال میشم سر بزنی http://torobche.niniweblog.com/post124.php