هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

هفته 25

1390/8/19 10:53
نویسنده : مامان ِ هدی
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی:

دیروز باز دوباره آقا پلیسه می خواست جریمم کنه.آخه کمربند ایمنی رو نبسته بودم.

اومد دم در ماشین و گفت لطفا مدارکتون رو بدین...بعد گفت: کمربند نبستین خانوم.  

گفتم : شما ایندفعه رو ببخشید به خدا قسم قول می دم توی این شهر دیگه منو بدون کمربند نبینید.

گفت: قول دادین هااا...

گفتم: قول

گفت: من برای خودتون میگم خانوم.یه دفعه ممکنه یه ماشینی بچه ای چیزی بپره جلوتون اونوقت اگه ترمز ناگهانی بگیرین ، پرت میشین جلو.

گفتم: حق باشماست

و حرکت کردم...

خوشحال بودم از اینکه که جریمه نشدم و به قولم هم عمل میکنم.هر جا یادم میوفته که کمربند ندارم.سریع یه جا توقف می کنم و کمربندم رو می بندم.

راستی...دیروز موهای عمه مریم(آبجی شوشو) رو رنگ کردم.شکلاتی.خیلی راضی بود.

کم کم دارم واسه خودم اوستا میشم مامی جون.

این هفته دعای کمیل خونه دایی محمدرضاست(دایی بنده)...خونه ی جدید ساخته.خیییللللی خوشمله.مبارکش باشه.

خوب دیگه گلم.هفته ی 25 هم تموم شد...15 هفته ی دیگه(شایدم کمتر) مونده تا اومدن شما.هوراااااااا.

دوستت دارم گل ناز من.شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے  

مامان فهیمه.19 آبان 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان امیرعلی
19 آبان 90 10:53
سلام عزیزم انشالله نی نی تون سالم و سلامت به دنیا بیاد و امیدوارم با امیرعلی من که حدودا 3 هفته با نی نی شما بزرگتره دوستای خوبی بشن
مامان نیایش
19 آبان 90 11:56
سلام خیلی مراقب خودت و کوچولوت باش ان شا الله به سلامتی به دنیا بیاد
فاطمه
19 آبان 90 15:58
مواظب خودت و نی نی نازت باش
مامان لیلا
19 آبان 90 21:14
امیدوارم به سلامتی هفته های باقی مانده رو پشت سر بگذاری واین انتظار برات شیرین و دوست داشتنی باشه
زهره مامان كيانا
21 آبان 90 10:58
مامان تربچه
21 آبان 90 15:27
سلااااااااام وااااای کمربند نبستی؟؟؟ منم می خوام موهام رو شکلاتی کنم البته دی یا بهمن بیام پیشت؟!
مامان کيانا
22 آبان 90 12:48
سلام خانومي....انشاا...اين روزاي باقيمانده هم به سلامتي ميگذره وگل هميشه بهارت رو در آغوش ميگيري...مواظب خودت باش
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 0:54
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک
مامان پارسا جون
24 آبان 90 11:24
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک
فاطمه
24 آبان 90 14:43
پسرم 5روز دیگه به امید خدا میاد،برامون دعا کنین!
Hoomita
12 آذر 90 3:30
سلام خوبي مواظب خودتو نينيت باش.ايشالله سالمو شاد باشيد  واي عزيزم   برام دعا كنين منوشوهـرم دوقولو دوس داري  فدات هـوميتا