هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

هفته 26

1390/8/26 10:54
نویسنده : مامان ِ هدی
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونای گلم که اینقدر با معرفتن...

راستش مدتیه که دسترسی به اینترنت برام مشکل شده.

الان هم دارم از کافی نت براتون پیام میدم...کمرم هم به شدت درد می کنه.

اما خواستم بگم من هم به یادتون هستم.همتون رو دوست دارم.خیییییلللللللللیییییییی زیاد.

این هفته هم تموم شد.انشالله که تا آخر به همین خوبی پیش برم.

دو ماه پیش که برای کنترل رفتم، 49 کیلو بود.و این ماه 57 کیلو.ماشالله بزنم به تخته خوب وزن اضافه کردم.

اما اصلا معلوم نمیشه که این همه وزن گرفتم.

دوست جونام.به دعای تک تک شما احتیاج دارم.

فاطمه جونم انشالله که زایمان راحت و بی دردی داشته باشی.

کیانا جونم در خدمتم گلم...آخ که چقدر دلم می خواست از نزدیک ببینمت.بوووووووووووووووووس

حق نگهدارتون.

مامان فهیمه.26 آبان 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نیایش
25 آبان 90 11:59
ان شا الله همیشه سالم باشید هم خودت هم کوچولوت
مامان تربچه
26 آبان 90 8:57
سلام فهیمه جونم من که دلم برات 1ذره شده بود مواظب خودت و نی نی باش
جوجه نارنجی ما
28 آبان 90 1:30
عزیزم ایشالا تا اخرش همینطور خوب پیش بری و مشکلی واستون پیش نیاد به خدا توکل کن .خاله پس کی عسک میزارین؟
مامان ماهان
1 آذر 90 9:20
الهی همیشه سلامت باشی