هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

صدای قلب نی نیمو شنیدم

1390/6/14 11:46
نویسنده : مامان ِ هدی
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشملم:animated gifs of babies- baby bunny

الهی مامان فدات شه چقدر تند میزد قلب کوچولوت...دلم می خواست همون موقع بپرم تو هوا و بگم خدایا شکرت...خدایا ممنون که لطفتو نصیبم کردی و منو لایق مادر بودن دونستی...امیدوارم که به خوبی از عهده ی این مسئولیت بربیام...واااااااااااااای...نمی دونستم مادر شدن تا این حد شیرینه...animated gifs of babies pacifier

احساسی رو که الان دارم تا قبل از این که صدای قلب کوچیکتو بشنوم نداشتم....الان دیگه انگار یه تیکه از وجودمی...

مامانی از خدا بخواه که سالم و صالح باشی...

ای خدا ... ای خدای بخشنده و مهربون...به من و همسرم اولاد صالح و سالم عطا کن...

 

 

animated gifs of babies - baby on seasaw

 

 

 

 

 

 

 

راستی 2 کیلو وزن اضافه کردم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان زهرا نازنازی
14 شهریور 90 13:13
سلام حستون رو درک میکنم الهی همیشه شاد باشید پیشنهاد میکنم حتما با موبایل صداشو ضبط کنید من در بخش صوتی و تصویری وبلاگ زهرا نازنازی گذاشتم ....
مامان قندعسل
14 شهریور 90 16:26
مبارکههههههههه عزیزم ایشالله صدای اولین گریه های بعد از تولدش رو بشنوی
مامان دوقلوها
14 شهریور 90 16:56
سلام عزیزم. ببین تو که با شنیدن صدای قلب نی نیت این حس و حال رو داری بغلش کنی چی می شی منم صدای قلب دوقلوهام رو ضبط کردم و تو گوشیم دارم و گاهی گوش می دم. برای خودشون هم پخش می کنم و می گم صدای قلبشونه وقتی تو دلم بودن و کلی ذوق می کنن اون موقع ضبط کردم برای همسرم چون نمی تونست تو مطب باهام بیاد منم براش ضبط کردم و موقعی که گوش کرد اشک تو چشاش حلقه زد. آخیه اینم از احساسات پدرانه ببخشید زیادی حرف زدم. امیدوارم که این دوران به خوبی و خوشی بگذره و شیرینی مادر شدن رو بیشتر احساس کنی و لذتش رو ببری البته لذت همراه با سختی خودت رو آماده کن عزیزم
مامان گیسو
15 شهریور 90 6:31
سلام گلم خیلی خوشحالم تبریک می گم عزیزم بوسسسسس
مامان نفس
15 شهریور 90 12:59
سلام عزیزم انشاله این دوران شیرین رو با خوبی و خوشی به پایان برسونی ...و کوچولوی خوشگلتو زودر تو بغلت بگیری خیلی خیلی مواظب خودت و خوشگل عزیز دل ما باش......خدا پشت و پناهت
نوشین
15 شهریور 90 22:24
سلام فهیمه جون برای نظری که گذاشتی ممنون. مرسی که برام دعا میکنی. ایشالا به سلامتی نینیتو به دنیا بیاری .
نیلوفرآبی (خاله ی نیایش)
16 شهریور 90 3:31
آخی... به سلامتی .... ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد و بیشتر مامانشو خوشحال کنه.....
مامان پارسا جون
16 شهریور 90 12:58
حس فوق العاده زیباییه بهت تبریک میگم فهیمه جون
مامان پارسا جون
16 شهریور 90 13:00
حس فوق العاده زیباییه فهیمه جون بهت تبریک میگم
مامان سانای
17 شهریور 90 6:57
راستی شما خواهر ریحانه کوچولویی ؟الان هم خودت داری مادر می شی
مامان سانای
17 شهریور 90 6:59
ان شالله به سلامتی به دنیابیاد
مامان تربچه
17 شهریور 90 8:29
هوراااااااااااااااااااا
مبارکه
ایشلا همیشه سلامت باشید

چه عجـــــــــــــــب...ممنون گلم
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 16:51
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ برا هر دوتون آرزوی سلامتی می کنم