هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

قبول شدن در دانشگاه دولتی

1390/6/20 7:46
نویسنده : مامان ِ هدی
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان:

ممنون از همه ی عزیزانی که با خانواده ی آتنای عزیز ابراز همدردی کردند...مطمئنا روح اون دو عزیز الان در آرامشه...

 

حالا برای این که هم خودم و هم شما رو از اون حال و هوا در بیارم .... یه خبر دارم براتون.

قبول شدم...اونم چی...حقوق،دانشگاه دولتی شیراز(واحد بین الملل).

باورم نمیشه...خدا رو شکر.

معلومه که پاقدم بچمون خیره...انشالله که صحیح و سالم و صالح پا توی این دنیا بزاره و باعث افتخار پدر و مادرش بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ماهان
20 شهریور 90 8:52
به به مبارکههههههههههههههههه
نسترن
20 شهریور 90 9:59
وااااای مبارکه عزیزم مبارکه مباررررررررررررکه
چقدر خوووووب خیلی برات خوشحال شدم عزیز دلم ایشالا خبر قبولی دکتراتو بهمون بدی و دلمونو شاد کنی....دوستت دارممممممممممممممممممم
ممنون عزیزززززززززم

مامان صفا
20 شهریور 90 13:44
تبریک با آرزوی موفقیت های بیشتر برای شما ..از این به بعد باید به شما گفت خانم وکیل..
مامان زهرا نازنازی
20 شهریور 90 16:28
مبارک باشه
مامان نفس طلایی
20 شهریور 90 23:48
سلام عزیزم افرین مبارک باشه
مامان نسترن
21 شهریور 90 12:06
مبارکه مبارکه. آفرین به مامان فعال و زرنگ و باهوش. چه پا قدم خوبی
مامان کيانا
21 شهریور 90 12:36
مبارکه مبارکه.......براي من باعث افتخاره که با هم هم رشته ايم خانومي......
مامان قندعسل
21 شهریور 90 17:49
مبارکه عزیزم صدافرین به این مامان باهوش و زرنگشیرینی ما یادت نرههههههه
مامان نیایش
22 شهریور 90 12:05
سلام عزیزم مبارک باشه موفق باشی همیشه
مامان تربچه
23 شهریور 90 8:11
واااااااااااااااااااااای فهیمه جونم
الهی فدات بششششششششششششم
حقوووووووووووق؟؟؟؟؟
اونم دانشگاه شیرااااااااااااز؟؟؟؟؟؟
عالیهههههههههه
این دیگه شیرینی داره خانمی
پس همشهری من شدی
هورااااااااااااااااا
حواست باشه
نمیدونم دانشگاه شیراز اومدی یا نه اما کلیییییییییییییییییی پله داره
البته سرویس دانشکده ی حقوق جداست
واحد بین المللش توی خود ارم هست نه؟
من 27 شهریور دفاع دارم اگه واسه ثبت نام اومدی یه سر هم به سالن بخش زبان بزن


سلام عزیزم:
نمی دونم...شاید....
کاش می تونستم بیام...
اما کار شوهرم تو این همفته خیلی زیاااااااااااده



مامان پارسا جون
23 شهریور 90 12:49
تبریک میگم عزیزم
مامان ال آی
26 شهریور 90 9:57
سلام . تبریک میگم . خانومی . یه سر به ال آی منم بزن .
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 16:21
مبارکه.حتما وضع مالیت خوبه که واحد بین الملل رو زدی؟
ارزش تحصیل خیلی بیشتر از ایناست.