هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

اولین تکونای نی نی من

1390/7/2 17:56
نویسنده : مامان ِ هدی
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی:

الهی قربون اون حرکتات برم من...بالاخره شما هم یه خودی نشون دادی...

می دونی چقدر منتظر این لحظه بودم...وااااااای چقدر شیرین بود.

امروز دوم مهر ماه سال نود،در حالیکه چهار ماه و شش روزه که مهمون دل مامان شدی.... ابراز وجود کردی و با چند حرکت خوشمل به مامانی نشون دادی که هستی. قلبونت بلم من.ز  

هنوز بابایی از بیرون نیومده که براش تعریف کنم.

مواظب خودت باش گلم و زود زود بیا تو بغلم.

و از خدا بخواه که به همه ی مامان و باباهایی که نی نی ندارن یه نی نی ناز و سالم و صالح عطا کنه.    ز فدای اون دل پاکت بشم من.

بای بایز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سحر
2 مهر 90 18:01
مبارکه
مامان نفس طلایی
2 مهر 90 23:21
چه حس نازی
مامان پارسا جون
3 مهر 90 0:26
حس فوق العاده ایه تبریک
1 دوست
3 مهر 90 9:19
سلام عزیزم خوبه به سلامتی مبارکه. ولی از الان باید شش دنگ حواستو به تکوناش بدی حالا که دیگه تکون خورده باید همیشه تکون بخوره اگه دیدی خدای نکرده تکون نمیخوره یا تکوناش کم شده زود باید به دکترت مراجعه کنی البته امیدوارم همیشه تکون بخوره. الانم ممکنه تا یه هفته دیگه تکوناش کم و زیاد باشه مثلا یه روز باشه یه روز نباشه که مشکلی نیست ولی از وقتیکه که دیگه کاملا رو دور تکون خوردن افتاد مثلا یک هفته یا ده روز دیگه باید خیلی حواست باشه. امیدوارم سروقت خودت یه بچه ناز و سالم و نیکو به دنیا بیاری دخترم.
مامان صفا
4 مهر 90 12:32
سلام عزیزم حس فوق العاده ای که من از روزی که حس کردم دیگه با حرکتاش زندگی می کنم.. هر وقت خیلی گشنه ام باشه و غذا بخورم بیشتر تکون می خوره دوستم که تو این زمینه ها درس خونده می گه اون هم با تو انرژی میگیره و تکونش بیشتر می شه ... مبارک باشه عزیزم خیلی خیلی مراقب خودت باش با نی نی ات خیلی صحبت کن دیگه می شنوه ...
مامانی شیما وحدیث
5 مهر 90 1:19
سلام فهیمه جون دیدی تکون خوردنش چه حس قشنگیه که این حس رو هیچ کجا نمیبینی من همیشه عاشق چنین لحظه ای بودم . مامانی آپم ومنتظرحضورگرمت
ثمين
5 مهر 90 20:57
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان تربچه
6 مهر 90 16:21
هوراااااااااااااااا مبارککککککککککککه
فاطمه
9 مهر 90 12:08
مبارکه فهیمه جون،چقدم کیف میده!راستی نرفتی سونو؟