هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

سالگرد عروسیمون

1390/7/23 11:54
نویسنده : مامان ِ هدی
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون:

خوبی ساجده ی گلم؟؟؟ البته نمی دونم این اسم قطعیه یا نه...باباییت منو هی به شک میندازه.

عزیز دلم.پارسال،یه همچین روزی ...من و بابایی با هم زندگی مشترک رو آغاز کردیم.

1 سال از باهم بودن من و بابایی میگذره.از وقتي با هميم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شيرين...

خدا رو شکر می کنم كه بابایی توی تلخيها كنارم بود و شاديها رو به كامم شيرين تر كرد.

و امسال می خوایم زندگیمون رو با تو قسمت کنیم گلم.تویی که بودنمون به خاطر وجود نازنینته.

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

مهدی عزیزم:

از دور دورهــــــــــــا

آمــــدی ...

و فـقـط یک چـیـز

یـک چـیـز کوچک

در زندگی من جا به جا شـــــــد :

ایـن که دیگـر بدون تـــو

درهــیــچ کجـا نـیـسـتــــم !

عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهره مامان كيانا
23 مهر 90 13:54
سالگرد ازدواجتون مبارك عزيزم.
مامان دوقلوها
23 مهر 90 14:09
سلام عزیزم. سالگرد ازدواجتون مبارک باشه خانومی. منم اولین سالگرد ازدواجم باردار بودم. حدودا 4 ماهه بودم
پس مثل هم هستیم

مامان تربچه
24 مهر 90 22:18
مبارررررررررککککککککککککههههههههه
مامان علي خوشتيپ
25 مهر 90 23:22
مباركهههههههه.به پاي هم پير شيد