هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

اسم!

1390/7/25 18:10
نویسنده : مامان ِ هدی
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم:

من و بابایی تقریبا به توافق رسیدیم که اسمتو چی بزاریم.اما دیگه اصلا مطرحش نمی کنم که یه وقت دوباره به شک نیوفتم که عوضش کنم.

انتخاب اسم خیلی کار سختیه عزیزم.اما اینو بدون که اسمی رو برات انتخاب می کنیم که باعث سربلندیت بشه.

عزیز دلم:

ممکنه اون زمانی که تو بزرگ شدی بعضی آدم های مریض به اسمت کنایه بزنن و مسخرش کنن.اما عزیزم،اینو بدون که اولا ما تموم تلاشمون رو برای انتخاب یه اسم که معنای بامسمایی داشته باشه و برای تمام دوره های سنی تو مناسب باشه، کردیم و دوم این که اسم برای کسی عزت و آبرو نمیاره.این شخصیت افراده که باعث سربلندی یا سرافکندگی اون ها میشه.

سربلندمون کن مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نیایش
25 مهر 90 18:01
سلام عزیزم اول سالگرد عروسیتون رو تبریک میگم بعد هم خیلی خودتو درگیر نکن ببین دلت چی میگه همون رو قبول کن هدی هم اسم قشنگیه
مامان نیایش
25 مهر 90 18:03
خصوصی داری گلم
ریحانه
25 مهر 90 23:15
سلام عزیزم. خانمی منم کاملأ با شما موافقم که شخصیت آدماست که اسمشونو زیبا میکنه. خوش به حال نی نی با این پدر مادر فهمیدش.
مامان صفا
26 مهر 90 12:35
سلام عززززززززززززززیم خوبین گل دخترتون خوبه... دخمل ما بهش خیلی سلام می رسونه و میگه سعی کن تا تو دل مامانیت هستی حسابی خوش بگذرونی و شیطونی کنی بهترین جا واسه زندگی تو دنیا تو دل مامان هاست که همه امکانات رفاهی فراهم... دوست دارم.... مراقب خودتون باشین ..
مامان دوقلوها
26 مهر 90 13:24
سلام. ای جان چه قالب نازی گذاشتی. حالا اسمشو به ما می گفتی چی می شد. ایشالا که به سلامتی به دنیا بیاد این گل دخترمون و فرزند صالحی باشه برای پدر و مادرش.
مامان تربچه
28 مهر 90 7:57
سلاااااااااااام هدی شد یا یک چیز دیگه؟ هرچی باشه قشنگه ون فهیمه جونم خییییییییییلی با سلیقست (شوشو هم حتما همین طور!)
مامی
28 مهر 90 9:55
سلام عزیزم اگه از دست من ناراحت شدی ببخشد من دوست ندارم از دست من ناراحت باشیهدی خیلی اسم قشنگیه واقعا" برازندست خدائیش از تمام اسمهایی که انتخاب کردی قشنگتره تازه اگه یه داداشی هم براش بیاری راحت میتونی براش اسم انتخاب کنی که بهش بیادخلاصه مامان هدی عزیز از دست من دلگیر نباش نی نی هم نامدار باشه یه عالمه بوس واسه هدی جووووووون

سلام عزیزم.به خاطر تغییر اسم من نتونستم حدس بزنم که شما کدوم یکی از مامان ها هستید.ولی بدونید که من از دست هیچ کی ناراحت نیستم.هر کس ایده و نظری داره.قرار نیست همه ی آدمها مثل هم باشن که.بوس واسه ی شما و نی نی گلتون