هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

دانلود آهنگ پروانه رنگ رنگ زیبا

1390/2/13 9:57
نویسنده : مامان ِ هدی
11,095 بازدید
اشتراک گذاری
آهنگ : پروانه

نام خواننده : -

مدت زمان : 02:10

حجم فایل : 254KB
    

پروانه رنگ رنگ زیبا
باز آمده ای به خانه ما
پروانه رنگ رنگ زیبا
باز آمده ای به خانه ما
بر گو شه پنجره نشینی
تا باغ قشنگ را ببینی
بر گو شه پنجره نشینی
تا باغ قشنگ را ببینی
مهمان قشنگ رنگ رنگم
همبازی کوچک قشنگم
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
من می کنم این درچه را باز
پروانه من درآ به پرواز

 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلا
13 اردیبهشت 90 10:12
آهنگهای خیلی قشنگی گذاشتی ممنون.هر چی صلاح به خدا بسپار
مامان قندعسل
13 اردیبهشت 90 12:09
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی خوشحالم کردی گلم خیلی طول کشید تا خدا محمدو به من داد بعد از چندین سالایشالله خدا به تو هم یه نی نی خوشمل میده
زهرا
22 بهمن 93 18:42
اهنگ پروانه رنگ رنگ زیباست اما نصفه دانلود میشه.