هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

امتحان ریاضی.مهمونی

1390/2/20 16:34
نویسنده : مامان ِ هدی
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

 

امروزز امتحان ریاضی داشتم...خیلــــــــــــــــــی آسون بوداما بازم  بی دقتی کــــــــــردم.

کلی از بچه ها اومدن پیشم تا کمکشون کنم...وای خدایا...کاش یه نمره ی خوب بیارم.

دیشب خونه ی یکی از همکارای آقای خونه بودیم(م.ر)...خیلی خوش گذشت...کلی خندیدیم...

خانم آقای(ن)گفت یکی گفته که شما همش سر کلاس خوابید.زیباخیلی ناراحت شدم.گفتم نه دروغ گفته...حرفشو باور نکنید...اونی که بهتون این حرف رو زده با من مشکل داره..

من بعضی وقت ها سر کلاس می خوابم..اما این خوابیدن به خاطر عدم نشاط و تحرک در معلمه..

اما از اون کسی که اون حرفو زده بود(ش)واقعا دلگیر شدم..مسائل توی کلاس که مربوط به منه رو که نباید به دیگران بگه..اونم کی؟خانم همکار آقای خونه...

 

فردا هم امتحان جغرافیا دارم...خدا کنه نمره ی خوبی بیارم..


راستــــــــــــــــــــــــــــی.امروز تولد مامان شوشومه...بهشون تبریک میگم..دوستشون دارم قدر همه ی آسمونا...

امروز خونمون بودن ...از مدرسه که برگشتم..دیدم کلی آشپزخونم مرتبه...ازشون خیلی ممنونم...واقعا مثل مادر خودم هستن..

Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)