هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

روز مادر مبارک

1390/3/2 3:10
نویسنده : مامان ِ هدی
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم: 

روزت مبارک...   

 

می دونستی که تو بهترین مامان دنیایی؟چه شب ها که تا صبح واسه ی بچه هات بیدار نموندی.

چه غصه هایی که برای ما نخوردی،چه رنجهایی که برای ما نکشیدی...

   

دلم می خواد بشینم و یه دل سیر نگات کنم...   

اون نیمه شب هایی که برای خوندن نماز شب بیدار میشی،اون لحظه های زیبا و خالصانه عبادت و راز و نیازت با خدا...رفتار صبورانه و عاقلانت با بچه هات،از خود گذشتگی های بی حد ومرزت و .... همشون گواه روشنی بر خوبی و پاکی تو هستند.

چی بگم از تو که حتی کلمات برای توصیف خوبی هات عاجز موندند....

فقط یک خواسته ازت دارم:روز قیامت شفاعت منو پیش خدا بکنی....یه وقت دستمو ول نکنی هاااا...

باید بهم قول بدی که توی هر دو دنیا با من باشی...

الان که دارم این متنو می نویسم بی اختیار اشکم جاری شد...

می گن نباید به خانواده وابسته شد که شیطان از طریق اونها آدم رو گمراه میکنه و خانواده وسیله ی آزمایش الهی اند...

اما من فکر می کنم مادر یه چیز دیگس...شما چطور؟

امیدوارم بتونم مادر خوبی برای فرزندانم و همچنین همسر خوبی برای مرد زندگیم باشم.

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان فرشته
2 خرداد 90 3:39
گلم عالی نوشتی خیلی با احساس بود روزت مبارک خدا سایه مادرتو از سرت کم نکنه بهشون تبریک می گم بوسسسسسسسس
مامان فرنام
2 خرداد 90 7:16
سلام عزیزم با دندونی فرنام همراه شو منتظرتم
سارا
2 خرداد 90 12:54
سلام عزیزم خیلی قشنگ نوشته بودی روزت مبارک امیدوارم هیشه کنار خانواده ات سالم و شاد باشی
مامان ماهان
2 خرداد 90 15:48
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . . روزت مبارک قالب وبلاگت خیلی خوشگله
مامانی شیما وحدیث
3 خرداد 90 21:48
سبدی هست دراندیشه من که پرازگل بدهم هدیه به تو / غافل از آنکه تو خود ناب تری / یک جهان گل بخورد غبطه به تو / عزیزم روزت مبارک
مریم
4 خرداد 90 7:34
زندگی یعنی همین لبخند تو عشق یعنی یک نفر مانند تو مرحبا برعشق تفسیرش تویی آفرین برآسمان ماهش تویی روزت مبارک عزیزم
مامان ماهان
5 خرداد 90 14:48
بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم ياد من هم نكنى باز به يادت هستم ...
مامان قندعسل
7 خرداد 90 19:16
عزیزم روزت مبارکمنم التماس دعای مخصوص از مامان گلت دارم