هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

یه خبر در حد المپیک

1390/3/31 18:26
نویسنده : مامان ِ هدی
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

الان دارم یواشکی تایپ می کنم تا شوشو نفهمه...niniweblog.com

سلام سلام سلاااااااام:

اگه خدا بخواد منم به جمع مامانای نی نی وبلاگ اضافه شدم..niniweblog.com

هنوز خبر رو به شوشو ندادم...دلم میخواد اول برم یه آزمایش بدم تا قطعی قطعی بشه...niniweblog.com

واااااااااااایییی...باورم نمیشه..niniweblog.com

الان هم دارم یواشکی تایپ می کنم تا شوشو نفهمه...niniweblog.com

می خوام یه دفعه غافلگیرش کنم.niniweblog.com

فعلا بای

بعدا نوشت:

رفتم آزمایش دادم.الان ساعت هفت روز شنبه 28 خرداد و یک ساعت دیگه میرم آزمایشمو بگیرم.برام دعا کنید

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علي
29 خرداد 90 0:10
وااااي مامان فهيمه مباركه.موي تنم خيس شد.دقيقا ماجراي خودم عين يه فيلم جلوي چشمام مياد.
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:22
واااااااااااااااااای خدا جونم مامان شدی عزیزم مبارکههههههههههههههههههههههه
مامان تربچه
29 خرداد 90 17:19
وااااااااای چه هیجان انگیییییز


مامان قندعسل
29 خرداد 90 23:56
سلام
از این خبر مسرت بخش خیلی خوشحال شدم امیدوارم که به سلامتی این نه ماه انتظار به خوبی و خوشی سپری بشه

سلام:ممنون عزیزم.
مامان ماهان
31 خرداد 90 16:06
چی شد عزیزم جواب و گرفتی به شو شو گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم اگه پستای وبمو با دقت بخونید همه چیز دستگیرتون میشه.