هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

مامان فهیمه و ساندویچ سوسیس

1390/4/15 12:48
نویسنده : مامان ِ هدی
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونام:

خوبین؟ ...اگه خوبین که الحمدالله و اگه ناخوشین انشالله هر چه زودتر خوب بشین.

من حالم توی این یکی دو روزه واقعا خراب بود.

دو شب پیش رفته بودیم خونه مامان شوشو...از اونجایی که خیلی مهمون داری کرده بودن بدون اینکه به ما اطلاع بدن رفتن و سفارش ساندویچ سوسیس دادن...من هم که حسابی ضعف کرده بودم با اینکه به شدت از این عملشون شگفت زده و ناراحت شدم تصمیم گرفتم که ساندویچ رو بخورم.اونم تا ته ته تهش(هر چه باداباد)... آخه چند وقت قبلش هم بهم گفتن برم برات ساندویچ بگیرم؟ منم گفتم نه...خوب نیست دوران حاملگی از این چیزا بخورم.

چشمتون روز بعد نبینه...45 دقیقه بعد از خوردن ساندویچ...بنده تمام محتویاتی رو که خورده بودم با احترام....بلــــــــــــــــه...Smiley

همون شب برگشتم خونه ی مامانم...و مامانم هم بهم داردوای آش دادن که حالمو کمی بهتر کرد.

اما صبح روز بعدش حوالی ساعت 5 صبح...دوباره همون آش و همون کاسه.  Smiley

خلاصه که تا امروز هر بویی به مشامم می رسه حالمو بد میکنه.

ببخشید از اینکه نمی تونم به همه سر بزنم..حالم اصلا خوب نیست...همش افتادم...

دیشب هم سر کلاس فنی رانندگی،کم مونده بود نقش زمین بشم...بالاخره از مربی اجازه گرفتم و اومدم بیرون و برای خودم آب قند درست کردم.  

عاشقتوووووووووووووووووووووووونم.برام دعا کنید.

 در ضمن اعیاد شعبانیه رو به همه ی شما تبریک می گم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ماهان
15 تیر 90 13:43
عزیزم مواظب خودت باش اینا طبیعیه بعد از یه مدت خوب میشی
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 14:49
انشاالله زوده زود خوب بشی
r.memorial
16 تیر 90 9:20
برات دعا میکنم که یه نی نی توپولی و خوشگل و سالم به دنیا بیاری .
نسترن
16 تیر 90 15:41
سلام خانومی. خوبی؟ ببخش که به این وبلاگت نتونستم خیلی سر بزنم. می دونی من وبلاگتو به اسم تقویت هوش نوزادان لینک کردم . اما امروز اسمشو تغییر دادم. امیدوارم بهتر بشی. مراقب خودت باش
مامان فرشته
16 تیر 90 16:19
سلام فهیمه جونم ای جونممممممم قربون عزیز خاله بشم که دست کرده تو حلق مامانش و داره خودشو نشون می ده منم وحشتناک به بو حساسیت داشتم اما تا ماه 4 خوب می شی بوسسسسسس
مامانی شیما وحدیث
17 تیر 90 3:05
سلام فهیمه جون خوبی ؟وای که چقدر تو حساسی .من خدارو شکر تو دوبار بارداریم اصلا نمیدونستم ویار چیه ؟ ایشالا همه ی اینا رفع میشه .امیدوارم همیشه سلامت باشی دوست خوبم
مامان زينب
17 تیر 90 21:39
عكس كنار وبلاگتون واقعا قشنگه
مامان تربچه
18 تیر 90 10:03
سلام خدانمی بد نباشه عزیز دلم توی دوران حاملگی "هرچه باداباد" یعنی سسسسسسسسسم این جمله برا وقتی هست که خودت باشی و خودت (تازه همون موقع هم غلطه!) اما تو دیگه تنها نیستی. یه موجود بی گناه و بدون دفاع داره درونت رشد میکنه که منتظره تو مواظبش باشی پس حواست رو بیشتر جمع کن. یعنی توی خونه ی مادرشوشو یه لقمه نون و پنیر و سبزی هم پیدا نمیشد که شما سوسیس خوردی؟!
mAhyA
18 تیر 90 10:19
سلام عزیزممممم... آخخخخخخخ پس ویارات شروع شد... آجی یسنای ما هم ما رو کشت با این حال به هم خوردگیاش..... ایشالله زود برطرف میشه و خوب میشی و تا هشت ماه دیگه یه نی نی سالم و کپلو خوشگل واسمون میاری... نی نی ما هم پنج شنبه به دنیا اومد و من خاله شدم خدا رو شکر بیا پیشمون ببینش
مامان کيانا
18 تیر 90 13:36
سلام گلم....ميدونم چقدر اذيت شدي ولي تجربه خوبي بود برات تا بعد از اين بيشتر مراقب خوردنات باشي چون بعدها که ني ني توي دلت بزرگ بشه از حالت تهوع هم اون خيلي اذيت ميشه هم تو.....توي اين دوران با کسي رودر بايستي نداشته باش وهر چي هرکس گفت بدون مشورت وتحقيق نخور وانجام نده......سلامت باشي