هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

50درصد قضیه حلّه

1390/4/19 19:55
نویسنده : مامان ِ هدی
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام:

با تشکر از همه ی دوست جونایی که خالصانه برای انتقالی ما به زادگاهمون دعا کردند...ز 

با خواست خدای متعال 50 درصد قضیه حل شدز ... میمونه 50 درصد دیگه...ز 

خیلی از خدا خواستم که برگردیم طبس... تا خواست اون چی باشه...    ز

امروز خونه ی عمه ی بابا جونم مهمون بودیم...فسنجونی درست کردن که انگشتات رو هم باهاش میخوردی..جای شما سبز..چیزه..نه...پسته ای....    ز

دوستتون دارم دوست جونای نازمز

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان شازده کوچولو
19 تیر 90 20:32
آخ که دلم فسنجون خواست ، نوش جونت فهیمه جان من سه شنبه مهمان دارم فردا میرم گردو میخرم که براش فسنجون درست کنم در ضمن امیدوارم زودتر بری طبس و با آرامش دوران بارداریتو پشت سر بگذاری ، مواظب خودت باش عزیزم یه جورایی جای دخترمی ، مواظب خودت باش مادر
آزاده و ساینا
19 تیر 90 21:22
سلام فهیمه جون...... خداروشکر که دعام زود مستجاب شد خصوصی گذاشتم
مامان تربچه
20 تیر 90 9:24
هوراااااااااااااااا واسه اون 50درصد بقیش هم دعا میکنیم
مامان ماهان
23 تیر 90 10:13
هوررررررررررررررررررررررررا برای بقیه اش هم دعا میکنیم