هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

زیبایی ای ایران

1390/2/11 17:37
نویسنده : مامان ِ هدی
901 بازدید
اشتراک گذاری
نام آهنگ : زیبایی ای ایران

نام خواننده : -

مدت زمان : 02:45

حجم فایل : 323KB

 زیبا , زیبا , زیبایی, ای ایران
میهن خوب مایی ,ای ایران
هم کوه و جنگل داری, هم دریا
هم باغ و بستان داری, هم صحرا
من یک دنیا خاکت را, دوست دارم
من این خاک پاکت را, دوست دارم
هر جای تو قشنگ است, سر تا سر
تو مهربان با مایی , چون مادر

 

         

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ღ دانیال عشق عمه رویا ღ
11 اردیبهشت 90 18:24
سلام خانوم خانوما خوبی عزیزم؟؟؟
وبلاگ با مزه ای داری استفاده کردم ...
آهنگ هم خیلی خوب بود....
دعا میکنم خدا هر چی خودش صلاح میدونه و مصلحت بنده هاش میدونه قسمتت کنه و مادر بشی بوس بوس

سلام:ممنون گلم.انشالله..ممنون بازم..بوسسسسس