هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

التماس دعا!

1390/5/30 14:51
نویسنده : مامان ِ هدی
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای گل:

ممنون که اینقدر منو مورد لطف خودتون قرار می دید.

راستش توی این مدت من اومده بودم پیش مامانم اونا هم به خاطر داداش ناقلای من تصمیم گرفتند که دیگه اینترنت رو وصل نکنند.(علی بیشتر وقتش رو پای اینترنت می گذروند و دنبال پول در آوردن بود.)سوال

واسه همین دیگه نشد بیام نت تا این که امروز تصمیم گرفتم بیام کافی نت امام زاده و یه سر به وبم بزنم.

راستی حالا که اسم امام زاده رو بردم عکسش رو هم براتون می زارم.

امام زاده حسین بن موسی الکاظم (ع) برادر امام رضا (ع)

حتما طبس تشریف بیارید...گرمه ولی باصفاست...در خدمت خواهیم بود.

امام زاده حسین بن موسی الکاظم(ع)-- برادر امام رضا(ع)

باغ گلشن طبس

باغ گلشن طبس

بـــــــــــــــــــله....داشتم می گفتم...

خدمت دوستای گلم عارضم که... من هنوز سونوگرافی نرفتم...گذاشتم یه کم دیگه بگذره،فکر می کنم هنوز زود باشه. ز

آهان...اینو می خواستم بگم:

من جدیدا یه شماره ای رو پیدا کردم که هفته به هفته ی بارداری رو برام می نویسه.خیلی جالبه.

30007127

1-ابتدا حرف B رو به این شماره پیامک کنید.

2-سپس پیامی از این شماره دریافت می کنید که اطلاعات شما رو میخواد.البته اگه ندادید هم ندادید.

3-بعد حرف B رو به همراه هفته ی بارداریتون به این شماره پیامک می زنید . اطلاعات این هفته رو براتون می فرسته.    مثل این : B14  نباید بین حرف و عدد فاصله بیفته.

       غذای ما حاضره.....نوش جانزیبا

زیبازیبا

هفته 13

هفته 13 شما: انرژی بیشتری برای انجام امور دارید.فعالیت ها و تمرین های ورزشی منظم و سبک برای شما و نی نی  بسیار سودمند است.رفتن به یک سفر برای آرامش و استراحت قبل از اینکه نی نی شما به دنیا بیاید.

هفته 13 نی نی شما: چانه او کاملا قابل تشخیص است و دارای بینی سربالا و پهن و پیشانی بلند می باشد. او عمل بلعیدن را انجام می هد و همچنین مشتش را گره کرده و تا پایان هفته طول او به 9 سانتیمتر می رسد.

امشب التماس دعای مخصوص دارم...منو یادتون نره هاااااااااااااااااااااا

خوب....دیگه کم کم داره حالم وخیم می شه.نمی تونم زیاد پای رایانه بشینم...ببخشید.میام به همتون سر میزنم..

ببببببببووووووووووووووسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان طلا
1 شهریور 90 12:15
خوب نی نی سایت که راحت تره نیست ؟ همه اطلاعات دوران بارداری رو داره
مامان شازده کوچولو
1 شهریور 90 13:06
سلام فهیمه جون خوش به سعادت شما که امامزاده دارید ، التماس دعا
مامان قندعسل
1 شهریور 90 13:50
وااای چه قدر با صفاس این امامزادهفهیمه جون نگفتی اسم امامزاده چیه!!! عزیزم به سلامتی داری کم کم این نه ماه انتطارو به سر میبری مواظب خودت باش
مامان صفا
2 شهریور 90 1:24
سلام عزیزم ما هم ملتمس دعاتون هستیم، امام زاده با صفایی دارین ،خوش به سعادتت برا ما هم دعا کنید راستی من هم هفته 13 هستم دکترم برام سونو غربالگری رو همین هفته نوشت رفتم می تونی به وبم سر بزنی و عکسش ببینی ، مطمئن ترین زمان تعیین جنسیت هفته 20 یا همون 5 ماهگی هست، انشاالله همیشه همراه نی نی و خانواده مهربونت سلامت و خوش باشین
کاکل زری یا ناز پری
2 شهریور 90 13:00
عزیزم چه جای با صفایی مثل بهشت می مونه پر از انرژی مثبت. حسابی مواظب خودت باش و خودتوتقویت کن
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 10:52
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر...
parya
5 بهمن 90 10:20
قدم نو رسیده مبارک
مامان زهرا نازنازی
5 بهمن 90 14:57
شنیدم نی نی تون به دنیا اومده مبارک باشه