هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

هفته 13

1390/5/25 14:45
نویسنده : مامان ِ هدی
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام:

خوبین دوست جونام؟

بالاخره وارد ماه چهارم شدم....

آخر این ماه می تونم برم و جنسیت کوچولوم رو ببینم....به نظر شما تو هفته ی چندم برم سونوگرافی؟؟؟

زیبا

ماه سوم،که ازش گذشتیم.... ماه تارهای صوتی بود.

ماه چهارم،ماه رویش مو است. در این ماه جنین مقداری از زشتی خود را از دست می دهد.پوست بدن قرمز  شفاف رنگ اسن.کرک نازکی سراپای بدن نوزاد را می پوشاند.غدد چربی و عرق در زیر پوست،فعالیت خود را آغاز می کنند. در این ماه نخستین تارهای مو، روی سر جنین نمایان می شوند.

زیبا

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره ی "دهر" خوانده شود . در تمام نماز ها در یک رکعت سوره "قدر" را تلاوت شود.بعد از نماز دست را روی شکم گذاشته ،سوره ی "قدر" "کوثر" و صلوات کبیره را خوانده شود  و بعد از آن این گونه گفته شود:

"ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین و اجعلنا للمتقین اماما"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

زهره مامان نیایش
25 مرداد 90 15:28
سلام خوبی خانومی نی نی نازت خوبه؟ مبارک باشه قبول شدنت خیلی مراقب خودت باش راستی من شما رو لینک کرده بودم عزیزم خوشحال میشم من و نیایش جون رو هم دوست خودت بدونی
مامان نیایش
25 مرداد 90 15:30
راستی خانومی اگه نی نی ات دختر باشه که به این زودی معلوم نمیشه نیایش که جون منو به لب رسوند آخرش هم دکتر نتونست قطعا بگه دختره بازم با اینگه تو ماهه 8 بودم گفت احتمالا دختره
مامان گیسو
25 مرداد 90 15:44
سلام عزیز دلم خوبی ؟ مبارکهههههههههههه ان شاا... روزهای باقی مونده هم به سلامتی سپری می شه و فرشته نازتو بغل می گیری عکس گیسو رو گذاشتم خالش
فهیمه مامان پرهام
25 مرداد 90 15:45
انشااله که یه نی نی ِ سالم و سلامت خواهی داشت زیاد سونو نرو اما همون دفعات کمی که میری رو حتما" یه جای خوب و مطمئن و با تجربه برو تا مثل من پشیمون نشی در ضمن ما رو هم توی این روزات دعا کن که حتما" مستجاب میشه. و البته لذت ببر از این دوران که بعدا" دلت براش تنگ میشه و همینطور آخرین ماههای تنهائیته
مامان قندعسل
25 مرداد 90 16:19
سلام عزیزم مبارکهههههه ایشالله به سلامتی این نه ماه شیرین سپری شه
مامان پارسا جون
25 مرداد 90 16:36
سلام فهیمه جون خوبی؟کوچولوت خوبه عزیزم؟ خانومی اینجور که من میدونم و تحقیق کردم آخرین هفته ی ما چهارم دقیق ترین موقعست برای تعیین جنسیت. نه زودتر نه دیرتر چون امکان اشتباه وجود داره. ایشاالله که چهارستون بدن گلت سالم باشه
مامان پریسا
25 مرداد 90 16:39
سلام دوست عزیزم. ممنون که بهمون سر زدید. خیلی خوشحال شدم. برات دعا میکنم یه نی نی سالم و صالح خدا بهت بده. میدونم دلت خیلی پاکه. تو این ماه عزیز برام دعا کن که شدیدا نیاز دارم.
مامان شازده کوچولو
25 مرداد 90 17:44
سلام عزیییییییزم خوبی مادر مواظب خودت و مسافر کوچولومون باش آفرین به این دختر با ایمانم
مامان یسنا
25 مرداد 90 18:50
آخر هفته شونزدهم معلوم میشه.خود من وارد هفده هفتگی که شدم سونو دادم.
مامان نفس طلایی
25 مرداد 90 23:23
سلام عزیزم چقدر از خوندن مطلبت لذت بردم چقدر خوبه که الان میدونی نی نی ات چه جوریه
مامان نفس طلایی
25 مرداد 90 23:28
عزیزم من لینکت می کنم
مرضیه مامان آرین جون
26 مرداد 90 4:20
سلام فهیمه جون خوبی؟ دقیق ترین و بهترین زمان تعیین جنسیت وقتیه که ماه چهارمت کامل تموم بشه.انشااله که هر چی دلت میخواد خدا بهت بده ولی دختر و پسر بودنش مهم نیست.انشااله چهار ستون بدنش سالم باشه و زیر سایه پدر و مادرش زندگی را بخوشی سپری کنه.
مامان نسترن
26 مرداد 90 9:13
سلام فهیمه جون. خوبی؟ مبارک باشه این شاالاه این ماههای مونده رو هم به سلامتی بگذردنی. واسه تعیین جنسیت فکر کنم آخر ماه پنجم مطمین تری.
مهرانه مامان مهرسا
26 مرداد 90 9:45
سلام عزيزم چطوري دلم برات تنگ شده بود طاعات شما هم قبول براي ما هم دعا كن عزيزم
مریم
26 مرداد 90 9:47
سلام خانومی به سلامتی این ماهها رو بگذرونی و یه نی نی سالم و خوشگل به دنیا بیاری بوسسسسسسسسسسس برای نی نی آینده
فاطمه
26 مرداد 90 17:56
وای سلام فهیمه جونمرسی که سر زدی.بوس
مامان تربچه
27 مرداد 90 18:29
سلاااااااااام فهیمه جووووووونم مبارکه راستی اینترنتمون وصل ششششششششد
فرناز
28 مرداد 90 3:26
سلام فهیمه جونم خیلی برات خوشحالم. این روزایی که می گذرونی بهترین روزای عمرته سعی کن از لحظه به لحظه اش لذت ببری چون بعدا شدیدا دلت تنگ میشه واسه این روزا. من وقتی ریحانه رو باردار بودم هفته 14 رفتم برا تعیین جنسیت ولی دکترم گفت دقیق نمیشه تشخیص داد و بهترین زمان هفته 17 هستش اما من هفته 21 رفتم و فهمیدم یه دخملی ناز تو راه دارم. منم عاشق چیزای شیرین بودم و از شور و ترش فراری بودم. ایشاا... نی نیت سالم و صالح باشه
ملی
28 مرداد 90 21:03
عزیزم از حالا هم می تونی بفهمی که جنسیتش چیه ؟ من هفته چهاردهم بودمکه فهمیدم ، روزهایی با طعم هیجان و انتظار
مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:31
شب عفواست ومحتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزداویادی زماکن کمی هم جای اوماراصداکن دراین شب های عزیز التماس دعای مخصوص دارم
مامان آتین
30 مرداد 90 9:58
سلام عزیزم تبریک میگم ورودتون به ماه 4 رو من هفته 16 سونو رفتم مواظب خودت و نی نی باش
مامان تربچه
31 مرداد 90 4:11
سلام فهیمه جونم چی شد سونو رفتی؟
نسترن
31 مرداد 90 17:46
سلام.آخی به سلامتی ایشالا دوران بارداری رو خیلی خوب پشت سر بذارید... مراقب خودت باش دوست گلم.بووووووووووووس
مامان دوقلوها
1 شهریور 90 1:57
سلام عزیزم. ایشالا که تا آخر حاملگی به سلامتی پیش بری. من که فکر کنم یه کم برای سونوگرافی تعیین جنیست زوده. بازم ببین دکترت چی می گه. بعدشم خیلی ذوق رویش مو نکن. از کجا معلوم بچت مثل زهرا بانوی من کچل نباشه
مامان کیانا
1 شهریور 90 11:26
سلام عزیزم...خوبی؟اول از همه خیلی خیلی مبارکه هم چهار ماهگی گل وجودت وهم قبولی مرحله اول دانشگاه بعد هم اینکه یادمه دکتر اولین بار برای من هفته ١٧ سونو نوشت....ولی بستگی به شرایط هرکس فرق میکنه همه دکترا در حالت عادی اواخر ماه ٣ واواسط ٤ سونو میدن....الهی هردوتا تون سالمو سلامت باشید...این شبها اگه قابل باشم به یادت بودم ...میبوسمت