هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

تصمیم فهیم

1390/3/28 19:40
نویسنده : مامان ِ هدی
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

بالاخره تصمیم خودمو گرفتم.

همزمان با خوندن رشته ی مترجمی زبان توی دانشگاه پیام گور...ا ببخشید نور،بچه داری هم می کنم.

زیباساز

 

یکم می ترسم.می ترسم که از پسش برنیام..اما توکلم به خداست...انشالله که هر چی اون صلاح می دونه اتفاق بیوفته.

امروز آخرین امتحانم رو هم دادم...

اما فکر کنم خرداد ماه دوباره باید برم و در خدمت دوستان باشم...زیبا  

به کتاب که نگاه می کردم افسردگــی می گرفتم...اصلا عین خیالم هم نبود که امتحان دارم...

راستــــــــــــــــــــــی ، دیروز عقد فاطمه جونم بود...دختر عمه ی نازم..هم سن منه...عین فرشته ها شده بودزیبا...همش بوسش می کردم و قربون صدقش می رفتم...

کلی با هم عکس گرفتیم..زیبا

به شوهرش(سید امین) گفتم:مواظب این فرشته باشید.من فاطمه رو خیلی دوست دارم.ما از بچگی با هم بزرگ شدم...چه گازهایی که از هم نگرفتیم،چه کتک هایی که به هم نزدیم،چه رازها که به هم نگفتیم ،چه جاها که با هم نرفتیم(البته جاهای خوب!)زیبا

خیلی مجلس به یاد ماندنی وخوبی بود.

آخه یهویی تصمیم گرفتن که عقد کنند...برای همین با کمترین امکانات سفره ی عقد رو چیدند...اگه فرصت شد بعدا عکس سفره عقدشو می زارم...ساعت 8 صبح عقد کردند...خیلی جالب بود...

به حق فاطمه ی زهرا(س) که داریم به روز ولادتش هم نزدیک می شیم...خداوند انشالله همه ی جوونا رو خوشبخت کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 14:14
الهی یه روز خبر نامزدی خودتو بدی عزیزم
مامان فرنام
31 اردیبهشت 90 16:25
سلام عزیزم ممنون ازت مطمئنم یکی از بهترین مامانها میشی
مامان رهام
1 خرداد 90 8:30
سلام عزیزم مرسی که به رهام من سر زدی در مورد درس خوندن و بچه دار شدن همزمان نگران نباش یکی از دوستان من وقتی پا به ماه بود سر جلسه کارشناسی ارشد نشسته بود با اینکه همه بهش می گفتن نمی تونی هم درس بخونی هم بچه نگه داری اما اون گفت این کار و میکنم تا همه بفهمند که خواستن توانستن است فکر کن چه اعتماد به نفسی داشت و جالبه بدونی الان داره پایان نامه اش رو می نویسه و دخملش 2 ساله شده پس موفق باشی عزیزم
مامان قندعسل
1 خرداد 90 14:51
سلام عزیزم مبارک باشه