هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ هدـے بآ طعمـ بهشتღ

مشهد+...

1390/3/24 15:05
نویسنده : مامان ِ هدی
1,990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای گل و نی نی های نازشون.

جای شما سبز،تعطیلات رفتیم مشهد مقدس...

خیلی خوش گذشت...

از جمعه 13   تا   دوشنبه 16 خرداد...

سد چالیدره..پارک ملت..کافه سنتی ...طلاب(خرید مانتو).پوشاک 95(خرید سوغاتی)و....پاساژ موبایل(خرید گوشی همراه)

سد چالیدره:خیلی زیبا بود.پیشنهاد می کنم حتما برید...مخصوصا شبهای زیبایی داره.

پارک ملت:فقط ترن هوایی سوار شدیم...از اول تا آخر چشمام بسته بود،داشتم از ترس می مردم.جدیدا موقعی که سوار ترن هستید عکس هم می گیرند...عکس من که به شدت وحشتناک شده بود...همه بهم می خندیدند.

کافه سنتی:خیلی جای سر سبزی بود..به نظرم حوالی کوهستان پارک بود .بساط پذیرایی هم به راه بود...آجیل،نسکافه،پفک و چیپس با ماست،قلیــــون...شوشو نمیذاشت قلیون بکشم.تاحالا فقط یه بار قلیون کشیده بودم...چیز خوبی نیست.اصلا وقتی داشتم قیلون می کشیدم چند بار به سرفه افتادم.فقط دوست داشتم امتحان کنم..

طلاب:ماشالله چقدر قیمت مانتو بالاست..آخرش یه مانتو خریدم.27 هزار تومن.قشنگه..نظر همه رو گرفت.

پوشاک 95:عجب قیمتایی داشت بابا....ارزون ارزون...بالاترین قیمت 5 هزار تومن بود.منم تا میتونستم برای خانواده سوغاتی گرفتم.

سوغات|Reyhane89.niniweblog.com

پاساژ موبایل: گوشی خریدم...sony ericsson u5....دوربین: 8 مگاپیکسل...قیمت:247هزار تومن

 

گوشی خوبیه.ازش راضیم...خوب دیگه.من باید برم...موظب فرشته های نازتون باشین.بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان علی
18 خرداد 90 12:47
مبارکت باشه عزیزم.ولی حسابی جو گیر شدیها .همیشه اینقدر خرید می کنی.بوووس
راستی حرم امام رضا هم رفتید؟؟؟!!!!
ممنون.این اتفاقات طی پنج روز گذشته..جو گیری نداره...گوشی همراه کادوی تولدم بوده.سوغاتی هم که در اسلام بهش سفارش شده.مانتو هم چون مدتی بود مانتوی خوب نداشتم،گرفتمش...
سوال عجیبی پرسیدید.مگه میشه کسی بره مشهد و حرم امام رضا(ع) هم نره؟به خاطر شلوغی و ازدحام زیاد اما نشد بریم داخل...از صحن بیرونی زیارت نامه رو خوندیم.همین
مامان فرشته
18 خرداد 90 13:56
سلام عزیزم مبارکت باشه گلم
زیارتت قبول
سلام عزیز:ممنون خانومی

مامان ماهان
21 خرداد 90 8:48
سلام زیارتت قبول خانمی
چیزایی هم که خریدی مبارکهههههههههههه
سلام:خدا قبول کنه.ممنون از لطفتون

مامان تربچه
22 خرداد 90 19:11
سلام فهیمه جون
چه چیزای خوبی خریدی خانمی
مبارکه


سلام عزیزم:ممنون گلی
مامان قندعسل
22 خرداد 90 19:14
مبارکه فهیمه جون

ممنون عزیزم
مامان رادین
29 خرداد 90 16:48
سلام فهیمه جون . اکه خدا بخواد من هم دارم اول تیر میرم مشهد زیارت . جاهای خوبی که رفتی و خوش گذشته برام بنویس تا ما هم بی نصیب نمونیم گلم.


سلام:التماس دعا...من فقط رفتم سدچالیدره..قبلا کلات نادری هم رفتم.جای باصفاییه....